Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me&I vaatteet ovat mielestäni...

Vierailija
11.01.2013 |

rumia. en voi mitään, mutta miksi ihmiset tykkää ostaa niitä? Jälleenmyyntiarvoa... just jooo. Mut maku se on huonokin maku!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oon niin samaa mieltä. Muutamia kivan näköisiä lastenvaatteita on, mutta tosiaan vain muutamia ja nekin on ylihintaisia..

Aikuisten vaatteet ovat aivan järkkyjä. Ainakin minun mielestäni. Mutta kuten sanottu, makunsa kullakin ja jokainen saa tykätä mistä tykkää ;)

Vierailija
2/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään miksi joku niistä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ajanut näistä rytkyistä ohi. Toista se oli 5 v. sitten kun retrobuumi oli vielä uusi juttu

Vierailija
4/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin samaa mieltä :)

Miellän ne jotenkin "statusvaatteiksi", -ja ne on rumia. Ja ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden...

Vierailija
5/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tosiaan ne aikuisten vaatteet! Voi oksennus sentään!

:)

Vierailija
6/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oon niin samaa mieltä. Muutamia kivan näköisiä lastenvaatteita on, mutta tosiaan vain muutamia ja nekin on ylihintaisia..

Aikuisten vaatteet ovat aivan järkkyjä. Ainakin minun mielestäni. Mutta kuten sanottu, makunsa kullakin ja jokainen saa tykätä mistä tykkää ;)

Kauan on ihmiset jaksaneet niistä meuhkata. Yleensäkään mä en ymmärrä sitä, että suorastaan palvotaan jotain merkkiä ja siitä tulee kuin joku outo lahkolaisuus :o.

Vierailija
7/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä te "meandi yök" tyypit sit tykkäätte. Mä olen ostanut sitä kirkkaan väristen poikien vaatteiden vuoksi. En myöskään tykkää mistää typeristä teksteistä tms. Collegepaitojani ei lapsillani ole koskaan ollut. lisäksi meandilla on ollut mun työhön hyvin sopivia arkisen siistejä aikuisten paitoja, olen työssä jos pitää olla käytännöllisesti mutta siististi pukeutunut.

Siis mitä sitten jos ei esim meandia?

Vierailija
8/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä te "meandi yök" tyypit sit tykkäätte. Mä olen ostanut sitä kirkkaan väristen poikien vaatteiden vuoksi. En myöskään tykkää mistää typeristä teksteistä tms. Collegepaitojani ei lapsillani ole koskaan ollut. lisäksi meandilla on ollut mun työhön hyvin sopivia arkisen siistejä aikuisten paitoja, olen työssä jos pitää olla käytännöllisesti mutta siististi pukeutunut.

Siis mitä sitten jos ei esim meandia?

itse en ole mitenkään merkkiuskollinen. Ostan sellaisia vaatteita, mitkä ovat mielestäni kauniita, mukavia päällä, käytännöllisiä ja joissa on hyvä hinta-laatu-suhde :D

Meandit ovat mielestäni ylihintaisia ja varsinkin aikuisten vaatteet mitäänsanomattoman rumia.

Vierailija
9/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti huutele että rumia on XXX-paikan vaatteet. Eikö teitä ole kukaan kasvattanut?

Vierailija
10/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan kivan näköisiä, mutta niin hirveän hintaisia, että ei kiitos. (Aikuisten vaatteista ei havaintoa.) Lisäksi mua vituttaa verkostomarkkinointi.

Vierailija
11/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti huutele että rumia on XXX-paikan vaatteet. Eikö teitä ole kukaan kasvattanut?

Tämä on keskustelupalsta, ja tarkoituksena vaihtaa mielipiteitä, keskustella. Mene pois, jos et kestä eriävää mielipidettä. asiat ja mielipiteteet riitelevät, eivät ihmiset.

Vierailija
12/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan aina kun jossain on 130 cm pojalleni värikkäitä punaisia, vihreitä, keltaisia, oransseja vaatteita. Usein noita on esim Meandilla tai Polarn o pyretissä. Satunnaisesti muuallakin esim HMssä. Enimmääkseen vaan tossa koossa tarjotaan pojilla harmaita sinisiä ja mustia vaatteita joissa on joku örkin kuva ja joku tyhmä teksti tyyliin :" New hampshire college". Musta sellaisten vaatteiden käyttäminen osoittaa huonoa makua. Kiinnostaa siis kuulla että mitä te Meandi-angstiset sitten esim pojillenne puette ja mistä näitä paremman (?) maun vaatteita löytyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi