Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella tästä? Mies siirsi "salaa"

Vierailija
11.01.2013 |

mun tilille 5 000 euroa. Sai reilusti osinkoja ja halusi antaa mulle kuulemma "puskuria".

Itselläni oli käyttötilillä samansuuruinen summa, joten sille ei todellakaan ollut tarvetta.

Olin hölmistynyt, enkä osannut kai edes kiittää. Toki meillä on yhteinen talous ja yhteiset rahat, lapsiakin. Mutta silti molemmilla ollut omat tilit yhteisen lisäksi.

Yhteiselle laitetaan tulojen suhteessa rahaa kuukausittain laskujen maksua varten.

Olenko outo, kun tuo oli musta vähän erikoista? Mun puolesta voisi pitää osingot omalla/yhteisellä tilillä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirrän säännöllisesti rahaa mieheni tilille. Emme halua yhteisiä rahoja kumpikaan, mutta kun minä tienaan tuplasti sen mitä mies niin parempi välillä tasata vähän.

Vierailija
2/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies siirsi mulle 2000e kun oli pannut työkaveriaan. Ei tuonut kukkia, vaan laittoi tilille pari tonnia. Eipä paljoa rahat lohduttaneet!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä kukaan sanonut.

JÄTÄ SE SIKA.

Vierailija
4/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tilille 5 000 euroa. Sai reilusti osinkoja ja halusi antaa mulle kuulemma "puskuria".

Itselläni oli käyttötilillä samansuuruinen summa, joten sille ei todellakaan ollut tarvetta.

Olin hölmistynyt, enkä osannut kai edes kiittää. Toki meillä on yhteinen talous ja yhteiset rahat, lapsiakin. Mutta silti molemmilla ollut omat tilit yhteisen lisäksi.

Yhteiselle laitetaan tulojen suhteessa rahaa kuukausittain laskujen maksua varten.

Olenko outo, kun tuo oli musta vähän erikoista? Mun puolesta voisi pitää osingot omalla/yhteisellä tilillä.

Vierailija
5/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sä vaikka sijoittaa ne 5000 euroa johonkin?

Vierailija
6/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiin niillä rahoilla talous kuntoon.

Vierailija
7/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tahtonut tehdä numeroa. Kiitä häntä, halaa.

Oma mieheni siirsi minulle salaa ja yllättäen 2500e, joka on meillä iso raha. Se oli osa hänen äitinsä jättämää perintöä. Kun ihmettelin silmät pyöreänä tilini saldoa, hän vain virnisti ja sanoi, että osta itsellesi jotakin kivaa.

Meilläkin yhteinen talous ja yhteinen taloustili, mutta kummallakin myös omat "yksityistilit".

Vierailija
8/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kehtaa, varmaan huomenna pyytää päästä ryyppäämään.

Vierailija
9/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minunkin tililleni joku siirtelisi salaa vaikka edes 500€. Kyllä sitä joillakin on huolet! Rahaa niin että ei tiedä mihin työntäisi.

Vierailija
10/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja juttu, miehesi on todella keskenkasvuinen. Olen miettinyt sua paljon ja jopa käy sääliksi. Mä lähetän sulle voimahalin. Paljon jaksuja sulle, olet mielessäni, toivottavasti saat siitä voimi.

Vierailija
11/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen käyttötili johon molempien palkat menee. Sieltä siirrämme rahaa yhteiselle säästötilille.

Vierailija
12/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei arvi huolehtia lahjaveroista.