kun kissalle laitetaan tuollainen muovitötterö kaulaan leikkauksen jälkeen
miten se pystyy juomaan ja syömään?
Omani menossa silmäleikkaukseen, unohdin kysyä laitetaanko silloinkin tuollainen. Kauankohan sitä pidetään? Luulen, että siitä tulee melkoinen kamppailu, eihän kissat yleensä siedä mitään päällään, jos eivät ole käyttäneet edes kaulapantaa.
http://www.google.fi/imgres?q=kissalle+t%C3%B6tter%C3%B6+kaulassa&hl=fi…
Kommentit (6)
semmoinen pehmeämpi kauluri. Monet kissat ja koirat vastustaa tuota muovipönttöä kovin ja stressaa siitä, mutta semmoinen pehmeä versioestää myös leikatun alueen raapimisen ja hankaamisen, mutta ei ole ollenkaan niin hankala kuin kova muovipönttö.
Minä hankin nyt enenn joulua kun mulla koira joutui ristisideleikkaukseen sellaisen ja oon ollut tosi tyytyväinen.
se kupille yltää, tai siis täytyy olla sellainen että yltää. Ja kyllä ne ensin peruuttaa sen kanssa, mutta tottuvat lopulta.
Pitäisi kai jo ennen leikkausta mennä ostamaan sellainen, pistetään siellä lekurissa sitten päälle.
Kustannukset ovat näillä näkymin lähemmäs 1000 egeä, jos siis selvitään vähemmillä hoidoilla, ei ole ihan halpaa eläinten hoito...
semmoinen pehmeämpi kauluri. Monet kissat ja koirat vastustaa tuota muovipönttöä kovin ja stressaa siitä, mutta semmoinen pehmeä versioestää myös leikatun alueen raapimisen ja hankaamisen, mutta ei ole ollenkaan niin hankala kuin kova muovipönttö. Minä hankin nyt enenn joulua kun mulla koira joutui ristisideleikkaukseen sellaisen ja oon ollut tosi tyytyväinen.
halpaa, mutta toisaalta ei lemmikeistä saatua iloa ja seuraa oikein voi hinnoitella eli saat omasi takaisin;)
Toivottavasti kisuliini paranee pikaisesti. Muistathan pyytää tarvittavat kipulääkkeet kotiin, kaikki lääkärit eivät kirjoita erikseen pyytämättä.
Pitäisi kai jo ennen leikkausta mennä ostamaan sellainen, pistetään siellä lekurissa sitten päälle.
Kustannukset ovat näillä näkymin lähemmäs 1000 egeä, jos siis selvitään vähemmillä hoidoilla, ei ole ihan halpaa eläinten hoito...
kisun kiintymyksellä ei ole hintaa, kun minä makaan sohvalla ja se makaa mun päällä naama sentin päässä mun naamasta ja odottaa paijausta. Jos en heti tajua, se ojentaa tassun ja koskettaa pehmeästi leukaani.
Vähän hankala leikkaus siitä tulee, mutta yritän ottaa tyynesti. Tosiaan, kipulääkkeet messiin.
halpaa, mutta toisaalta ei lemmikeistä saatua iloa ja seuraa oikein voi hinnoitella eli saat omasi takaisin;) Toivottavasti kisuliini paranee pikaisesti. Muistathan pyytää tarvittavat kipulääkkeet kotiin, kaikki lääkärit eivät kirjoita erikseen pyytämättä.
Pitäisi kai jo ennen leikkausta mennä ostamaan sellainen, pistetään siellä lekurissa sitten päälle. Kustannukset ovat näillä näkymin lähemmäs 1000 egeä, jos siis selvitään vähemmillä hoidoilla, ei ole ihan halpaa eläinten hoito...
Joskus tosin voi auttaa, jos kupin malli on matala tai kuppi hieman korkeammalla.
Kissa tottuu nopeasti, mutta oppii myös nopeasti saamaan sen pois päästään.