Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LUITTEKO PIRKKA-LEHDESTÄ PRESSAEHDOKKAIDEN KAUPPAREISSUSTA?

Vierailija
06.12.2005 |

Vanhanen osasi uskomattomalla tarkkuudella käyttää sovitun summan. On siis oikeasti ostanut perheelle ruokaa kaupasta ennenkin...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaostoksiin vaikuttaa ihmisten elämäntilanteet. Niinistö on sinkku, Vanhasella on lapsia jne.

Vierailija
2/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" en koskaan osta keskiolutta tai makeisia" ja muutaman rivin päässä jo hehkutteli jollain lempimakeisillaan, johon kiireesti lisäsi, että joita en siis ikinä osta.

Huh.

Ja Vanhanen, oikeesti, mun mielestä sellainen mies ei ole uskottava joka ihan onnessaan selittää A. rakastavansa Coca-Colaa B. kertoo katsovansa sen kokiksen kanssa Everwoodia.

V*ttu, mikä lässy.

Onkohan sillä ollu joskus paha alkoholiongelma?

Musta hauska oli se Lax, kun osti toimittajallekin suklaapatukan.

Ja Soini, ku ilmoitti ettei aio esittää (niinkuin Halonen jeesusteli, että HÄN ostaa aina luomua ja reilua kauppaa) että ostaisi aina reilun kaupan banaaneja ja ostikin Chiquitaa.

Ja tekeekö Halonen muka itse ruokiaan, enpä usko. Kun niin selitti nyt tekevänsä kaalipataa, jeah right.

Mä annan ääneni Niinistölle, normaalille miehelle, joka juo tuopin silloin tällöin, eikä hehkuta Coca-colan puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20 euroa/ ja 7 hengen perhe, reilun kaupan tuotteet, joo, millä rahalla? Ja sunnuntaisin kun kaupat on kiinni, saa lauantaina kantaa 2 kertaa ruokaa. Ja sen viinipullon, ja buranat mieluiten ostasin samasta kaupasta, olen asunu britanniassa, ja siellä tottu siihen että kaikki sai samasta paikasta. Mä kyllä inhoan joteskin niitä kaikkia kun kaikki puhuu niin pyöreitä että mistään ei kiinni saa. Jos jollakin olis perhe, ja sekin hyvin toimiva äänestäsin sitä. Tai edes vähän nuorempi.

Vierailija
4/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ostamme luomua ja reilun kaupan tuotteita.

Vierailija
5/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Halosen karkkijuttu oli huumoria!

t. Hautalan kannattaja

Vierailija
6/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvitti verrata Soininvaaran ja Vanhasen + Niinistön asua. Soininvaara vähän rönttäisesti puettu, muut puvuissaan. Vanhasta kyllä kannatan, en sen puvun takia, vaan muuten :)

Vierailija
7/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA jos ostaa aina luomua, niin sitten ostaa. Mäkin ostan. JA reilunkaupan banaaneita ihan sen takia, että jos ette ole havainneet, niin ne onpaljon paremman makuisia kuin jotkut Chicitat. Ne säilyykin ihan eri tavalla, ilmeisesti ne on vaan käsitelty jotenkin täysin eri tavoin kuin noi ei-reilut. KOkeilkaapa. Reilua voi esim. ostaa ihan vihreänä, ne kypsyy päivässä-parissa ja on silloin kuori vihreänäkin ihan ok. syötäviä. TAvalliset taas on hirveän kitkeriä syödä ja niistä jää hampaisiinkin sellanen nilja, jos syö vähänkin raakana.

Mutta kannattaa tosiaan kokeilla, ja useinkin niissä banaaneissa on oikeasi joku 20 senttiä kilohintaeroa. Ei kovin paljoa minusta.

Vierailija
8/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdokkaat olivat suostuneet Pirkka-lehteen ostoksille K-kauppoihin ja jutuissakin kerrottiin usein, että ositivat Pirkka -sitä tai tätä.

Tasapuolisuuden nimissä kai seuraavassa Yhteishyvässä shoppailevat Prismassa?

Vierailija
9/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua huvitti verrata Soininvaaran ja Vanhasen + Niinistön asua. Soininvaara vähän rönttäisesti puettu, muut puvuissaan. Vanhasta kyllä kannatan, en sen puvun takia, vaan muuten :)

Vierailija
10/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonenhan oli tunnetusti Hakaniemen Elannon (nyk. Sokos) kanta-asiakas, ja taisi toimia Elannon tehtävissäkin joskus.

Vierailija
11/11 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän nyt kuitenkin Halosta. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän