Treffeille kemistin kanssa?
Jos mies ilmoittaa olevansa kemisti, lähtisitkö hänen kanssan treffeille? Miltä olettaisit hänen näyttävän ja mitä arvostavan?
Kommentit (10)
Ammatit on parinhaussa yliarvostettuja. Ammatti ei kerro niin paljon ihmisestä kuin luullaan.
Juokse kun vielä voit!!!!! Jonain päivänä se myrkyttää tai räjäyttää sut. Ihan tosi - mä tiiän iha satavarmax!! Juokse ja kierrä kemistimiehet kaukaa!!!1! Ja mikä pahinta, ne on vielä selvästi keskivertoa älykkäämpiä :-(((((
T. AV-mami
PS hitto kun tuo viestin varmistuslasku on vaikee, mulle avautu vasta viidennel yrityksel kun löysin mun lumiasta laskimen :-DDDd
ajattelisin, että hän on mahdollisesti nörde. Mutta tuo kemistiys ei välttämättä kerro kaikkea hänen kiinnostuksenkohteistaan. Eli mieluusti haluisin tietää hänestä muutakin kuin vain tuon asian ennen treffejä.
Niin, ajattelisin, että hänen maailmankatsomuksensa painottaa luonnontieteitä ja hänellä on sitten tuon työn lisäksi joko liikuntaharrastus tai sitten joku nördeharrastus tyyliä postimerkkeily.
Mutta ei tuo kemistiys kerro, kuinka introvertti on, henkilö joko on introvertti tai sitten joku aika teppo tavallinen, jolla on sosiaalisiakin taitoja.
Olen seurustellut nörden kanssa joten kemisti voisi olla minulle ihan ok seuraa, jos hänen muut piirteensäkin olisivat sopivia.
Olen itsekin lukenut kemiaa, joten saisimme ensitreffien verran jutunjuurta ja sitten jos seuraavat treffit tulisivat, ne sujuisivatkin jo muissa merkeissä.
Oikein mukavan näköisiä poikia laitoksella pyöri!
Hauskoja treffejä!
No sitä kemiaa teiltä aina puuttuu treffeiltä, niin nyt ei ainakaan se pitäisi olla ongelma.
todennäköisesti liikuntaa karttava läski tai laihaläski huonoihoinen ja -ryhtinen nörtti, joka ei ole naista ennen nähnytkään.
todennäköisesti liikuntaa karttava läski tai laihaläski huonoihoinen ja -ryhtinen nörtti, joka ei ole naista ennen nähnytkään.
Eikun nyt kuvasit fyysikon. Ihan eri laji.
sit jos ois fyysikko, ni en lähtis. Kemistin kanssa nyt vielä saattaist.
Matemaatikkoa juoksisin karkuun (tosin tää ois täysi hypoteettinen tilanne, koska matemaatikot pyytä treffeille naisia vain jossain käänteiskiraalisessa imaginäärimaailmassa.)
mikä kysymys.. Oisko autonasentaja parempi? Todellakin menisin treffeille, koulutetut miehet on pop. Tällä hetkellä tapailen diplomi-insinööriä eikä tosiaan oo mikään perinteisen nörtin näkönen. Kitaraa soittava punkkari ja erittäin komea. Okei, myönnettäköön ettei ole mikään atleettinen lihaskimppu, toisaalta en sellasista niin välitäkään. Mulle on kasvot ja silmät tärkeintä, kunhan ei kuitenkaan ylipainonen ole.
Kemisti voi siis olla ihan minkä näköinen vain, veikkaisin kyllä että ei ole kuitenkaan mitään Koff-lippis tai Ed Hardy-tyyppiä. Tyypin arvoista on vaikea sanoa, ihmisiä on niin monenlaisia! Kemian ala ei kuitenkaan oo mikään marginaali-ihmisten ala vaan aika kaikennäköstä porukkaa löytyy.
Akateeminen mies siis, ihan ok. Ei kyllä minusta kemistiydestä voi sen enempää ihmisestä päätellä, niitä on kovin monen näköisiä ja eri arvostuksilla varustettuja, kuten muidenkin ammattien ihmisiä.