Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia asunnonvaihtokeskuksesta??

Vierailija
06.12.2005 |

Ilmoittelevat taas että ostavat asunnon suoraan ja vapautumisella ei ole merkitystä. Tekevätkö he remontteja asuntoihin ennen myyntiä eteenpäin? Maksavatko kilpailukykyisen hinnan? Kannattaako kauppa?

...olisi rakentajalle aika houkutteleva vaihtoehto...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita niin selviää aika hyvin miksi he mainostavat noin. Eli toimintatapa on tämä: mainostetaan että ostetaan ja kun soitat alkaa hirveä selitys ja luennointi että jos ostamme täytyy rahalle laskea korkoa ja sitten täytyy ottaa huomioon että meidän täytyy saada voittoa siitä myydessä ja riskejä ei voi nyt ottaa ym ym. ja yllättäen sitten sanotaan, mutta jos annat asunnon meille välitykseen saat siitä huomattavasti paremman hinnan. Eli tuo on ainoastaan mainoskikka saadaan ihmisiä sillä soittamaan ja moni sitten saattaa antaa välitykseen, itse tein pari vuotta sitten tuota bisnestä että ostin asuntoja ja myin eteenpäin ja useasti kuulin asiakkailta joilta ostin asuntoja että as.vaihtokeskukseen olivat soittaneet mutta tarjosivat käytännössä vain välitysmyyntiä. Ja pari kertaa tuttavani tarjosivat myyntiin ja halusivat todella tarjouksen asunnostaan niin eivät oikein olisivat mielellään tulleet edes katsomaan ja sitten tekivät niin alihintaisen tajouksen että ei tarvitse ostaa. Eli esm.tuttavieni asunnot hyvillä paikoilla keskustassa, kaupunkia en mainitse toisen silloinen käypä arvo n.100 000¿ tarjous 60 000, toinen arvo 190 000¿ tarjous 130 000¿. Eli jos haluat lahjoittaa asuntosi niin suosittelen.

Vierailija
2/2 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sekä ostanut että myynyt talon AVK:n kautta ja varmasti pyrin käyttämään heitä jatkossakin, mikäli tarvetta sattuu tulemaan. Kokemukset pelkästään positiivisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan