Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonihuuruissa - kerro Typerin loukkaantumisesi?

Vierailija
10.01.2013 |

Mä aloin itkeä, kun mies sanoi, että ostamani appelsiinit ovat kuivia. Ilmoitin myös, että en enää osta ruokaa koskaan tähän taloon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sen pitänyt tietää, että spritea pitää olla aina

Vierailija
2/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

espanjassa kun näin paikallisen pikkupojan kalastavan kalan ja kaivamalla kalan vatsan auki ilman että tappoi kalan ensin. Näin kalan kituvan. Sen jälkeen raivosin miehelle kun hän ei mennyt sanomaan pojalle että pitäisi tappaa kala ensin, mies kun puhuu espanjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jäi loukkuun meidän vintillä.

Vierailija
4/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hormonihuuruissa itkin silmät päästäni, kun luin esikoiselle kirjaa, jossa yksi kenguruista ei osannut hyppiä ja muut kengurut hyljeksi sitä.Onneksi se hankki itselleen hyppykepin ja oli taas muiden kanssa kavereita. :D

Vierailija
5/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys? raskaus? menkat? pms? vaihdevuodet?

Eikö naisen elämä ole pelkkää hormonihuurua?

Kaikki naisen tekemät ja sanomat typeryydet voidaan siis pistää hormonien piikkiin?

Vierailija
6/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensin kilarit jostain miehen sanomisesta, joka ei suoranaisesti edes liittynyt minuun, mutta välillisesti koitti jotenkin neuvoa. Kun olin rauhoittunut, mies totesi naureskellen että reaktioni oli samaa luokkaa kun jos hän olisi sanonut minulle "vtun lehmä tai vastaavaa". Aloin itkeä kun tuntui niin pahalta ajatella niitä naisia, joiden puolisot oikeasti sanoo jotain sellaista niille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän