Olen 160cm 78kg. Löytyykö Desigualilta kokoja?
Kommentit (8)
en mahdu Desigualiin, tosin riippuu varmaan kropan mallistakin. Mene ainakin kokeilemaan.
ja löytyy kokoja. Takeista 44 ja paidoissa XL. Olen semmoinen pötkylän muotoinen eli iso maha mutta tissit ja lantio pienehköt. Ja en osta siis mitään vyötäröltä tiukasti istuvia malleja, ne eivät varmasti mahtuisi.
tasaisesti pullukka, mutta isotissinen (85F). Tisseistä yläosat jäävät aina kiinni.
ap
Mä oon 160/ n 60kg eikä Desigualin vaatteista istu mitkään. Olen liian lyhyt ja leveälanteinen ( ja sitten kapeavyötäröinen) ja iso tissinen. Ei vaan mitoitus ole mua varten
tasaisesti pullukka, mutta isotissinen (85F). Tisseistä yläosat jäävät aina kiinni.
ap
kaikki vähääkään tyköistuvat mallit. Mulla on koko 75D ja ei kyllä paljon isompia tissejä noihin XL-paitoihinkaan mahtuisi, paitsi väljiin malleihin toki.
171 cm ja 82kg. tissit 85C ja justjust menee tuo XL. Takeissa saa olla isompikin, jotta alle mahtuu neuletta tai muuta paksumpaa paitaa.
On aika kittanaa mallistoa todella... ja jotkut mallit menis muuten, mutta tisseistä kinnaa. Käy kokeilemassa Desigualin liikkeessä ennen kuin ostat postimyynnistä :)
Itse teen Desigual ostokseni Espanjassa, jossa myyjät aina taivastelevat miten VALTAVA olenkaan :) mutta siis hyvässä hengessä.
Itse teen Desigual ostokseni Espanjassa, jossa myyjät aina taivastelevat miten VALTAVA olenkaan :) mutta siis hyvässä hengessä.
Mä myös kävin viime kesänä Malagassa ja ostin Desigualia ja muutakin paikallista muotia. Olen 165 cm pitkä ja 53-kiloinen joten en ole mitenkään ajatellut olevani iso ihminen, päinvastoin. Mutta pari kertaa kommentoitiin isosta koostani ja niitä XL-kokojahan mulle haettiin, ja vain ne mahtuivat päälle. Kun on D-kupin tissit ja leveät lanteet niin ei nuo siroille espanjalaisille tehdyt vaatteet oikein toimi...
Katso kokotaulukko:
http://www.desigual.com/browse/guiDeTallas.jsp
Näyttäisi olevan taulukossa kokoja XXL:ään asti (joka lienee normaali XL).