Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi miehet alkavat pihdata parisuhteessa?

Vierailija
10.01.2013 |

Kauhean monelta olen sellaista kuullut ja myös itseksin edell.suhteessa kokenut. Eikö mies enää koe seksuaalista vetoa naiseen, jonka on jo saanut omakseen? Eksäni sanoi joskus, että voisi ihan hyvin elää ilman seksiä... Eikä pitänyt omaa haluttomuuttaan edes ongelmana.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset makaavat kuin lahnat, eivätkä osallistu panotapahtumaan.

Ei siinä yksin kauan jaksa!

Vierailija
2/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut thai-naisten aviomiesten kärsivän haluttomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itse tein käytin kaikki vippaskonstit. Olin arvatenkin aina aloitteentekijä ja sain miehellä seisomaan vain suihinoton avulla. Mies ei ikinä ottanut multa suihin. Seurustellessa olin myös nuori (hoikka aina), miestä 5v. nuorempi. Muilta miehiltä sain paljon huomiota kyllä, ja sit ajauduinkin pettämään. Suhde loppui sen jälkeen, mun aloitteesta. Mies mökötti pettämisen paljastutta ehkä tunnin ja sit antoi anteeksi. ...Ajattelin, etten voisi elää suhteessa jossa olin täydellisen "ihan sama".

Suhteeni oli aika äärimmäinen monella tapaa, eikä kaikilla ole läheskään samanlaista. Kuitenkin sympatiani herää heti, jos joku valittaa miehen haluttomuutta. Jokaisen naisen (ja miehen) tulisi saada kokea itsensä seksikkääksi ja vastustamattomaksi. ...onneksi mulla on nykyisin tosi seksuaalinen mies (pidin huolta, että todella valitsisin seksuaalisen miehen) ja lakanat pöllyää n. joka 2.pvä vielä 2v. jälkeenkin :).

ap

Vierailija
4/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itse tein käytin kaikki vippaskonstit. Olin arvatenkin aina aloitteentekijä ja sain miehellä seisomaan vain suihinoton avulla. Mies ei ikinä ottanut multa suihin. Seurustellessa olin myös nuori (hoikka aina), miestä 5v. nuorempi. Muilta miehiltä sain paljon huomiota kyllä, ja sit ajauduinkin pettämään. Suhde loppui sen jälkeen, mun aloitteesta. Mies mökötti pettämisen paljastutta ehkä tunnin ja sit antoi anteeksi. ...Ajattelin, etten voisi elää suhteessa jossa olin täydellisen "ihan sama".

Suhteeni oli aika äärimmäinen monella tapaa, eikä kaikilla ole läheskään samanlaista. Kuitenkin sympatiani herää heti, jos joku valittaa miehen haluttomuutta. Jokaisen naisen (ja miehen) tulisi saada kokea itsensä seksikkääksi ja vastustamattomaksi. ...onneksi mulla on nykyisin tosi seksuaalinen mies (pidin huolta, että todella valitsisin seksuaalisen miehen) ja lakanat pöllyää n. joka 2.pvä vielä 2v. jälkeenkin :).

ap

millainen olet. Kukaan kunnon ihminen ei petä koskaan.

Tekstistäsi erottaa että ainoastaan sinulla on merkitystä. Kyllä mies sen nopeasti tajuaa. Osa miehistä ei enää edes halua sellaista naista. Ongelma ei ollut miehessä vaan sinussa.

Vierailija
5/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tekstistäsi erottaa että ainoastaan sinulla on merkitystä. Kyllä mies sen nopeasti tajuaa. Osa miehistä ei enää edes halua sellaista naista. Ongelma ei ollut miehessä vaan sinussa.

Et tiedä yhtään mitään. Ole itse seksittömässä suhteessa kolme vuotta ja tee kaikkesi, kanna harteillas koko helkkarin suhdetta miehen lipuessa perässäs. Olen parisuhteessa todella miellyttämisen haluinen, mutta olisin täysi urpo, jos alistuisin siihen, että olen ainut joka panostaa ja antaa itsestään. Eksäni eli pikku poterossaan päästämättä lähelleen tai kaipaamatta mitään, antamatta mitään.

Ja sitten sorruin pettämään. Olin ihminen. Pettäminen oli parasta jota mulle siinä hetkessä tapahtui, koska tajusin, ettei vika ollut mussa vaan miehessä. Mä en ollut ruma, kuvottava, vastenmielinen, jollaisena olin alkanut itseäni pitää. Mä kelpasin ja mua haluttiin, mua kosketettiin... Se oli vastavuoroista!

Nykyisessä, onnellisessa suhteessani olen tajunnut kaikki ne kipeät asiat asiat, jotka vaikuttivat edellisessä suhteessani. En varsinaisesti syytä eksääni, mutta edelleen ihmettelen hänen täydellistä torjuntaa ja haluttomuuttaan nähdä itsessään mitään korjattavaa.

ap

Vierailija
6/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Et tiedä yhtään mitään. Ole itse seksittömässä suhteessa kolme vuotta ja tee kaikkesi, kanna harteillas koko helkkarin suhdetta miehen lipuessa perässäs. Olen parisuhteessa todella miellyttämisen haluinen, mutta olisin täysi urpo, jos alistuisin siihen, että olen ainut joka panostaa ja antaa itsestään. Eksäni eli pikku poterossaan päästämättä lähelleen tai kaipaamatta mitään, antamatta mitään.

Ja sitten sorruin pettämään. Olin ihminen. Pettäminen oli parasta jota mulle siinä hetkessä tapahtui, koska tajusin, ettei vika ollut mussa vaan miehessä. Mä en ollut ruma, kuvottava, vastenmielinen, jollaisena olin alkanut itseäni pitää. Mä kelpasin ja mua haluttiin, mua kosketettiin... Se oli vastavuoroista!

Nykyisessä, onnellisessa suhteessani olen tajunnut kaikki ne kipeät asiat asiat, jotka vaikuttivat edellisessä suhteessani. En varsinaisesti syytä eksääni, mutta edelleen ihmettelen hänen täydellistä torjuntaa ja haluttomuuttaan nähdä itsessään mitään korjattavaa.

ap

Mutta en pettänyt. Minulla on itsekunnioitusta ja kunnioitusta toisten ihmisten tunteita kohtaan. Sitä sanotaan myös lojaaliudeksi.

Seksi ei voi olla parisuhteen tärkein asia.

Vaikutat sellaiselta ihmiseltä että kaikki pitää mennä juuri sinun mukaasi. Jos ei mene niin et enää suostu leikkimään. Kuin pikkulapsi.

Oletko ajatellut että miehelläsikin olisi jotain mielipiteitä tai haluja? Jos hänellä oli vaikeata, mutta sulle ei voinut puhua sun käytöksesi takia.

Parisuhde ei ole mikään ihmisten itsetunnon pönkittäjä. Siinä ei joku sun itsetunto ongelmasi tunnu missään. Olisit kuluttanut sen energian selvittämällä sinun ja miehesi ongelmia.

Vierailija
7/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuin koittanut parantaa parisuhdettani. Koitin kaikkea, tein kaikkea. Miten arvelet mun käyttäytyneen? Huutavan, mekastavan, valittaneen? ...mä koitin puhua. Mutta puhuminen on kovin vaikeaa, jos ei ole kenen kanssa puhua. Olin pitkiä aikoja tekemättä aloitetta seksiin, silloin seksiä ei ollut. Jos seksiä oli, tunsin harrastaneeni sitä yksin. ...muun ajan elimme omia elämiämme, mies pelasi koneella ja mä tapasin ystäviäni. En olisi halunnut erota, mutta pettämisepisodin jälkeen se tuntui ainoalta vaihtoehdolta.

pidän itseäni lojaalina. Olisin muussa tapauksessa jättänyt miehen aikaisemmin, ollut yrittämättä niin paljon.

Pettäminen on ikävää. Mutta sinun maailmankatsomuksesi on surullisen mustavalkoinen. Jaat ihmiset pahoihin ja hyviin. Se kai jäsentää sinulle maailmaa ja tekee turvallisen olon. Pettäjä on aina se suhteen paskapää? Niinkö se menee? Mielestäni tekona pettäminen on aina väärin, mutta se ei tee kenestäkään huonoa ihmistä.

ap

Vierailija
8/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin se on naisen vika, mutta

Tosin yleensä miehen haluttomuus johtuu joko sairaudesta tai kyllästymisestä naiseen. Joka voi johtua lahnailusta tai valittamisesta.

jos mies on haluton niin sitä puolustellaan ja/tai vikaa haetaan mistä muusta kuin: naisesta.

Vierailija
9/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärintekijä on aina huono ihminen. Huorintekijät tulee kivittää hengiltä.

Vierailija
10/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmiin. Oikeampi tapa olisi varmaan ollut erota ensin ja etsiä uusi kumppani jos vanha ei suostu näkemään seksittömyydessä ongelmaa. Turha menneissä rypeä. Hyvä et nyt sulla on tasapainoisempi suhde.

En osaa sanoa miksi miehet pihtaa, kun en ole itse montaa kertaa kieltäytynyt. Ehkä väsymys ja kiire joskus vaivaa mutta muuten rakastan ja haluan vaimoani aina.

M39

Vierailija
11/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä pitkässä parisuhteessani tapahtui melko lailla noin, mutta jälkikäteen ajatellen kyse oli miehen henkisistä ongelmista, ei mistään sellaisesta, johon olisin itse voinut vaikuttaa. Koska olin nuori, seuraukset kantoivat omassa elämässäni pitkän aikaa.

Tällä palstalla uskoton nainen koetaan aina kasvottomaksi uhkaksi omalle avioliitolle, ja - ristiriitaista kyllä - toisaalta miehen haluttomuus aina naisen syyksi. Fanaatikkojen takia foorumi on huonoin mahdollinen rakentavaan keskusteluun tällaisista asioista.

Täällä ei kannata koskaan avautua omasta uskottomuudesta, koska siinä tapauksessa naamallensa saa vain lokaa. Mutta ap: ero voisi helpottaa olemistasi. Voihan se olla, että olette yhdessä vain esimerkiksi keskinäisen riippuvuuden takia.

Vierailija
12/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yleensä miehen haluttomuus johtuu joko sairaudesta tai kyllästymisestä naiseen. Joka voi johtua lahnailusta tai valittamisesta.

jos mies on haluton niin sitä puolustellaan ja/tai vikaa haetaan mistä muusta kuin: naisesta.

Jos haluttomuus johtuu siitä että toinen on lahna tai valittaa niin syys on siinä joka on lahna. Jos syy on siinä että on oikeasti vaikeata kukaan ei ole syyllinen.

Mutta nainen voi harrastaa aina seksiä, mies ei. Näin naisella ei ole mitään syytä kieltäytyä seksistä. Mies myös aina tekee työt joten nainen ei voi siitä valittaa

Vierailija
13/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä pitkässä parisuhteessani tapahtui melko lailla noin, mutta jälkikäteen ajatellen kyse oli miehen henkisistä ongelmista, ei mistään sellaisesta, johon olisin itse voinut vaikuttaa. Koska olin nuori, seuraukset kantoivat omassa elämässäni pitkän aikaa.

Tällä palstalla uskoton nainen koetaan aina kasvottomaksi uhkaksi omalle avioliitolle, ja - ristiriitaista kyllä - toisaalta miehen haluttomuus aina naisen syyksi. Fanaatikkojen takia foorumi on huonoin mahdollinen rakentavaan keskusteluun tällaisista asioista.

Täällä ei kannata koskaan avautua omasta uskottomuudesta, koska siinä tapauksessa naamallensa saa vain lokaa. Mutta ap: ero voisi helpottaa olemistasi. Voihan se olla, että olette yhdessä vain esimerkiksi keskinäisen riippuvuuden takia.

Pettäminen on AINA väärin. Pettäjä on AINA YKSIN syyllinen. Se ei selittelyllä muutu miksikään

Vierailija
14/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuin koittanut parantaa parisuhdettani. Koitin kaikkea, tein kaikkea. Miten arvelet mun käyttäytyneen? Huutavan, mekastavan, valittaneen? ...mä koitin puhua. Mutta puhuminen on kovin vaikeaa, jos ei ole kenen kanssa puhua. Olin pitkiä aikoja tekemättä aloitetta seksiin, silloin seksiä ei ollut. Jos seksiä oli, tunsin harrastaneeni sitä yksin. ...muun ajan elimme omia elämiämme, mies pelasi koneella ja mä tapasin ystäviäni. En olisi halunnut erota, mutta pettämisepisodin jälkeen se tuntui ainoalta vaihtoehdolta.

pidän itseäni lojaalina. Olisin muussa tapauksessa jättänyt miehen aikaisemmin, ollut yrittämättä niin paljon.

Pettäminen on ikävää. Mutta sinun maailmankatsomuksesi on surullisen mustavalkoinen. Jaat ihmiset pahoihin ja hyviin. Se kai jäsentää sinulle maailmaa ja tekee turvallisen olon. Pettäjä on aina se suhteen paskapää? Niinkö se menee? Mielestäni tekona pettäminen on aina väärin, mutta se ei tee kenestäkään huonoa ihmistä.

ap

Sellaiseen ihmiseen ei koskaan voi luottaa missään asiassa.

Vierailija
15/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä onnettomat thaivaimot on kasvatettu miellyttämään miestä. Ei niillä ole mitään omaa tahtoa/halua. Syrjään saavat siirtää oman nautintonsa ja teeskennellä vaan miehen mieliksi.

Vierailija
16/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluttomuus johtuu siitä että toinen on lahna tai valittaa niin syys on siinä joka on lahna. Jos syy on siinä että on oikeasti vaikeata kukaan ei ole syyllinen.

Mutta nainen voi harrastaa aina seksiä, mies ei. Näin naisella ei ole mitään syytä kieltäytyä seksistä. Mies myös aina tekee työt joten nainen ei voi siitä valittaa

Jos mies kerran tekee kaikki työt, niin miksi nainen ei makaisi lahnana?

Mitä te miehet nyt oikein haluatte? Että teette itse työt ja nainen antaa vaan persettä kun naisella ei kerran ole syytä kieltäytyä seksistä, vai että

nainen EI olisi lahna ja tekisi myös "kaikki työt"?

Onpa todella yksisilmäinen käsitys seksielämästä.

Vierailija
17/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä onnettomat thaivaimot on kasvatettu miellyttämään miestä. Ei niillä ole mitään omaa tahtoa/halua. Syrjään saavat siirtää oman nautintonsa ja teeskennellä vaan miehen mieliksi.

Taidat olla vain kateellinen toisten onnelle!

Vierailija
18/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä jengi on oikeasti sitä mieltä, että se joka pettää on se suhteen paha ihminen, "johon eiövoi KOSKAAN luottaa", kun taas se petetty - ihan sama mitä on tehnyt (alistanut henkisesti, hakannut fyysisesti, ollut täysin tunnekylmä) on se suhteen hyvä tyyppi?? Ei voi olla totta! Jos teidän sosiaalinen älykkyys on tuolla tasolla, ettekä ole ollenkaan valmiit haastamaan sitä, niin olen tositosi surullinen.

parisuhde on kahden kauppa. Ei kukaan voi olla parisuhteessa yksin. Mitä te mustavalkoiset ihmiset pelkäätte? Että joudutte kasvotusten itsenne kanssa? Ottamaan vähän vastuuta? Se, että ette ole koskaan pettäneet, ei tee teistä vielä hyvää puolisoa.

Vierailija
19/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pettäminen kyllä osoittaa ihmisessä raukkamaisuutta, liiallista sallivuutta itselle ym. ym. ja asian voi ilmaista niinkin, että on huono ihminen. Joku yritti väittää, että taustalla olisi toisen osapuolen henkistä alistamista, hakkaamista tai tunnekylmyyttä, ja varmaan joskus voi ollakin, mutta eiköhän sitä pettämistä tapahdu runsain mitoin ilman tällaisia taustatekijöitäkin.

Täällä aina jaksatte puolustella raivokkaasti itseänne. Ehkä vielä joku päivä joku pettäjä myöntää reilusti olevansa huono ihminen, ja pystyy sitten aloittamaan jonkinlaisen kasvuprosessin. Mutta tuskinpa kukaan näistä tämän palstan raivopäistä, joiden energia menee yritykseen mustata muita.

Vierailija
20/28 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistuneita ja tuntevat syyllisyyttä omista seksuaalisista haluistaa/fantasioistaan ja eivät sen takia pysty jakamaan seksuaalista viettiiään/nautintoa ja tyydytystään tai saamaan sitä miehensä kanssa.