Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukujuhlat tulossa

Vierailija
10.01.2013 |

Lapsi 12v. ei halua lähteä,pakottaisitteko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 12v. ei halua lähteä,pakottaisitteko?

Juu, ei 12 v päätä itse mitä tekee, ja hyvä sen on oppia, että joskus joutuu tekemään sellaisiakin asioita, mitä ei ehkä just sillä hetkellä huvita tehdä.

Vierailija
2/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt kerro, minkä tyyppisistä juhlista on kyse, mutta synttärit, häät tms. totta kai lähtee. Hautajaisiin lähtee, jos nyt ei ole jonkun serkun tädin enon kummin kaiman hautajaiset, niin sit ei oo niin läheisestä kyse..

Kyllä, 12-vuotias on vielä perheen lapsi, joka mielestäni automatic kuuluu perheen mukaan sukujuhliin. Tapatietoutta ja suhteiden ylläpitoa vähintäänkin oppimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isomummon syntymäpäivät.Mummo on luonteeltaan kovin komenteleva ja tyttö oikeastaan pelkää häntä,etäiset välit.

Vierailija
4/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoäiti oli aika ikävä mua kohtaan, ja tapaamiset ei olleet kivoja. Mutta 12v on lapsi, ja on hyvä oppia hoitamaan ikävätkin asiat kunnialla. Mutta äitinä sun tehtävä on pitää lapsesi puolia!

Vierailija
5/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä varmaan jännittää, mutta kannattaa kyllä mennä. Siellä voi olla vaikka kuinka hauskaa tai ainakin mielenkiintoista. Ihan kaikille lapsen tunnetiloille ei kannata antaa periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme