Miten lihavat tiskaa?
Ottaako käsintiskaus kunnon päälle niin että käyttävät astianpesukonetta? Vai ottaako tiukille kumartua laittamaan astioita niin on pakko tiskata käsin?
Kommentit (7)
Ihan niin että altaaseen vettä ja ainetta ja harjalla puhtaaksi, huuhtelu, kuivumaan.
ihan seisten.
kiloja 188kg.
myös tiskikoneeseen laitto onnistuu ;)
Kun minulla oli ylipaino, tiskasin samoin kuin nytkin, eli koneella. Ihan hyvin onnistui :D.
en tunne yhtään ihmistä jolla ei ole tiskikonetta, sehän on nykysin opiskelijakämpissäkin
laitettiin pois kun tehtiin keittiöremppa. Käsin pestään, allas vaan on vähän liian matalalla, että kyllä mulla hartiaseutu tulee helposti kipeäksi. Olen 172cm ja 132kg, miehelle se allas vasta onkin matala, hän kun on 188cm.
Eikä ole tiskikonetta tyttären vuokrakämpässäkään, pieni keittiö on, ei koneita mahdu.
Asutaan 100 vuotta vanhassa talossa jossa keittiötä on rempattu mutta vanhaa kunnioittaen. Joten meillä ei ole modernia keittiötä, vaan vanhat kunnostetut puukaapistot. Tiskikoneelle ainoa mahdollinen paikka vesi- ja viemäriputkien takia olisi tiskipöydän alla, siinä kohtaa missä nyt on ns. puulaatikko. Sellainen vanhanaikainen ulosvedettävä juttu. Ja mä oon rakastunut siihen niin täysin, etten halua siitä luopua (tosi näppärä laittaa sinne talvella puut ja muina aikoina poltettavat roskat, pois silmistä). Joten meillä ei ole tiskikonetta eikä tulekaan, niin kauan kuin vaihtoehdot on nämä.
et laittaa ne astiat tiskialtaaseen ja rupee hinkkaan harjalla tai sit ne latoo ne tiskikoneeseen ja painaa nappia.