Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvaisen erikoinen käynti gynellä

Vierailija
10.01.2013 |

Kävin gynellä sellaisella hienostoalueella ja siellä olikin varsin mukava ja rempseä gyne (tohtorisnainen eli pätevyyttäkin piisasi).

Tämä gyne päätti kertoa minulle, että minkälaisia potilaita heillä käy. Siellä alueella tulee kuulema todella siistejä ja huoliteltuja naisia paikalle. Vaatteet ja kaikki tip top. Kaikilla päällä tiukat housut (olin kuulema päivän ainut asiakas, jolla oli hame päällä) ja alla stringit ja sitten posliinit. Naiset haluavat kuulema olla seksikkäitä, mutta seuraus tästä kaikesta onkin se, että ovat putsanneet itsensä niin hienoksi, että lopputulos on se, että eivät pysty seksiin. Vulvodynia on kuulema tosi yleinen vaiva.

Poistuin gyneltä karvoineni ja hameineni ja jäin miettimään, että miten seksikyys voi ajaa seksittömyyteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli muuten aina farkut yms. jalassa, kertoi, että tänään on hame, kun kävi gynellä. Ehkä se hame on helpompi riisua, mutku sillä oli sukkikset sen hameen kanssa.

Miten vaan, oli ihan outo ja kauhea ope muutenkin.

Vierailija
2/3 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös työssäni näen paljon alapäitä ja täytyy sanoa että aika usein ne seksikkääksi aiotut posliini on tosiaan jotain ihan muuta: siellä täällä märkäistä karvatupentulehdus-näppyä ja usein silminnähden ärtynyttä ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan