Jos luomi hankautuu yöllä nukkuessa ja
siitä tulee pari tippaa verta (veren tulo loppuu heti), kuinka nopeasti menisit näyttämään sitä?
Raskaana vkolla 40...(eli tuskin edes poistavat nyt?)
Riittääkö viikon sisään? (ei aikoja ennen sitä kuin yleislekurille, viikon päästä sais ihotautilääkärin)
Kommentit (4)
Ei luomen kohdalle tullut haava tai hankauma ole sen vaarallisempaa kuin muullekaan iholle tullut. Eri asia jos siihen tulee haavauma spontaanisti, ilman mitään hankausta tai viiltoa, niin sitten se voi olal merkki pahanlaatuisista muutoksista, mutta ihan syystä tullut ei ole vaarallista.
Itse olen sellaisia ruskeita karvaisia luomia itsestäni ihan poistanutkin terävällä veitsellä, eikä mitään kauheaa ole niistä tapahtunut. Arpikohouma vaan jäänyt.
raskauden aikana, varsinkaan jos sulla la on noin lähellä... vaikuttaa kudoksen arpeutumiseen muistaakseni... Onko lääkäriä linjoilla joka vahvistaisi tämän?
Onko se jotenkin hankalassa paikassa, iso, muutenkin poistolistalla? Ei kai tuo nyt mikään akuuttiasia ole.
Itse olen lapsena paljain kynsin kaivanut luomen ihostani pois (outoja päähänpistoja lapsella, luulin, että sen saa silleen kokonaan pois), luomi tulehtui ja luonnollisesti kasvoi takaisin, eikä sille ole tehty mitään.