Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita ärsytä, että nykyään tv:ssä miehet tekee ruokaa ja naiset leipoo?

Vierailija
10.01.2013 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on tv:ssä ollut noin. Kokki Kolmonen ja K-kaupan Väiski ovat hoitaneet ruokapuolen, ja mammat ovat sillä kaulinpuolella.

Vierailija
2/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ruualla leikkiminen ja kilpaileminen hirveässä kiiressä, joten jätän ne ohjelmat katsomatta.

Ja onhan Sikke, Nigella ja tanskalainen Anne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson paljon ulkomaan kanavien ruokaohjelmia ja oikein hätkähdin, kun yhdessä huippukokkikilpailussa oli osallistujien joukossa nainen! ;)

Vierailija
4/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat keittiössä viihtyvän miehen mallin jostain!!

Oma mies rakastaa ruokaa ja ruuanlaittoa, minä ja tyttäret enemmän keskitymme jälkkäreihin ja leipomuksiin. Arkisisin yleensä mies tekee ruuan, viikonloppuisin nautiskelen slow foodin parissa ja mies avustaa sujuvasti:D

Mutta on mulla tuttu mies joka leipoo kotona korvapuusteja joka viikonloppu:D

Vierailija
5/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ on hirveän raskasta, ihmisiä pitää komentaa, pitää olla auktoriteettia, iltapainotteista työtä. usein naiset karsiutuvat matkalla pois eivätkä etene huipulle asti. naisilla usein toisenlaiset prioriteetit.

Vierailija
6/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ on hirveän raskasta, ihmisiä pitää komentaa, pitää olla auktoriteettia, iltapainotteista työtä. usein naiset karsiutuvat matkalla pois eivätkä etene huipulle asti. naisilla usein toisenlaiset prioriteetit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan