Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ollut seksisuhde exän kanssa! Miten seksisuhteenne lopulta kävi?

Vierailija
09.01.2013 |

Kyselee exän kanssa paneskeleva. Meillä on yhteinen lapsi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja exä tultiin parhaiten toimeen juurikin (pano)kavereina.

Eikä teettänyt tuskaa heivata häntä kun tapasin nykyisen aviomieheni. Joskin exä jäi perään ruikuttamaan.

Vierailija
2/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksiä oli muutaman kerran, kunnes minä aloin viritellä uutta seurustelusuhdetta. Eksä oli pettynyt kun ei enää kelvannutkaan, oletti että myös minä alentuisin pettämään uutta kumppaniani aivan kuten hän oli tehnyt.

Jompikumpi pettyy kun se loppuu. Niin siinä yleensä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopahti kun mulle alkoi kertyä liikaa muitakin säätöjä, jotka olivat "uudempia ja jännempiä", sit ex alkoikin uuteen suhteeseen sairaan mustasukkaisen naisen kanssa joka esti pitämästä yhteyttä minuun, joten seksin harrastaminen jäi viimeistään silloin kun ei oltu missään tekemisissä vähään aikaan. Nyt ovat kyllä eronneet.

Nykyään ollaan taas ystäviä. Ex kyllä vaikuttaa vähän siltä, että tahtoisi paneskella kanssani edelleen, mut itseäni ei enää niin kiinnosta, kun yhdessäoloajoista alkaa olla niin kauan että se tuntuisi vähän hassulta. On siis muuttunut liikaa ystäväksi, että se tuntuisi luontevalta. Viimeisintä exäänsä on kyllä kuulemma käynyt paneskelemassa. Puhumme siis aika avoimesti asioista.

Vierailija
4/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vuosi eron jälkeen. Homma loppui kun mies löysi naisen jonka kanssa alkoi seurustella vakituisesti. Se suhde meni muutamassa kuukaudessa poikki, mutta minä en sen jälkeen enää suostunut ottamaan exää fuckbuddyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme