Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastavalmistunut sairaanhoitaja vastaa kysymyksiinne!

Vierailija
09.01.2013 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäski toiselta, huonommin palkatulta alalta. Opiskellessani huomasin, että hoitoala on todella minun juttuni, vaikka töiden vuoksi sinne hain. Vuorotyö on minulle paljon mieluisampaa, kuin päivätyö. Palkkakin on ihan ok minusta.

Ap

Vierailija
2/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi toiselta, huonommin palkatulta alalta. Opiskellessani huomasin, että hoitoala on todella minun juttuni, vaikka töiden vuoksi sinne hain. Vuorotyö on minulle paljon mieluisampaa, kuin päivätyö. Palkkakin on ihan ok minusta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pienellä henkilökunnalla, huonoilla välineillä ja kitkerässä ilmapiirissä. Kaipaan työstä älyllistä haastetta, vauhtia ja lyhyitä potilaskontakteja.

Vierailija
4/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäski toiselta, huonommin palkatulta alalta. Opiskellessani huomasin, että hoitoala on todella minun juttuni, vaikka töiden vuoksi sinne hain. Vuorotyö on minulle paljon mieluisampaa, kuin päivätyö. Palkkakin on ihan ok minusta.

Ap

Vaihdoin alaa, koska sillä palkalla en jaksa kuunnella ihmisten kunniatonta hoitotyön arvostelua. Kun 30-vuotiaana palaa työnsä takia loppuun, on aika tehdä jtn. Onneksi lähdin :) päivääkään en ole katunut!

Vierailija
5/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun oli valinnanvaraa, niin valitsin akuutimpaan hoitoon keskittyvän työpaikan. Silti, jos muuta ei olisi ollut tarjolla, olisin ihan mielelläni mennyt tk:een. Sairaanhoitajan siellä ei tarvi niin paljoa perushoitoa tehdä - oma kroppani sitä ei kestäisikään suuria määriä. Jo perushoidon harjoittelussa sain olkapääni vihoittelemaan 6 viikossa.

Ap

Vierailija
6/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työpaikoilla on aina muutama työhönsä kyllästynyt hoitaja. Kaikki eivät onneksi kyllästy, tai vaihtavat sitä alaa sitten :)

Silti enemmän on niitä hoitajia, jotka jaksavat olla innostuneita työstään, ovat kunnianhimoisia siinä mielessä, että haluavat tehdä parhaansa ja kehittävät ammattitaitoaan. Ihailen erityisesti niitä jo lähes eläkeikäisiä hoitajia, jotka katsovat tulevaisuuteen ja yhä edelleen ovat kiinnostuneita alastaan! On ollut ilo olla heidänlaistensa ohjattavana opintojen kuluessa.

Harmi, että väsyit, kyynistyitkin. Toivon ja luotan, että minulle ei käy niin. Onneksi en ole idealisti koskaan ollutkaan, joten en kuvittele pelastavani maailmaa. Ei minua myöskään haittaa hoitoalan arvostelu, meitä "tulilinjalla" olevia on niin monella alalla, esim. sosiaaliala ja koulu. Miksi ottaisin sen henkilökohtaisesti?

Ap

Vierailija
7/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vaihdoin alaa, koska sillä palkalla en jaksa kuunnella ihmisten kunniatonta hoitotyön arvostelua. Kun 30-vuotiaana palaa työnsä takia loppuun, on aika tehdä jtn. Onneksi lähdin :) päivääkään en ole katunut!

Ihmisroskaa

Vierailija
8/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani on ollut jo 4 päivää aivan järkyttävän kipeä, ei siis sellaista maha sekaisin -kipua, vaan ylävatsalle enemmänkin kohdistuu suunnilleen, en kuitenkaan osaa tarkasti paikantaa kipua, ja ehkä selkään.. Todella ärsyttävää kun tuntuu että mitä vaan tekee niin sattuu, jo kävely esim keittiöön syömään tekee pahaa.. Muita oireita ei oikeastaan ole ollut, mitä nyt vähän heikko olo. Ja hammassärkyä yli viikon mutta se nyt tuskin tähän liittyy (mätää, en uskalla mennä hammaslääkäriin). Ruokavalioni on pysynyt samana, enkä ole mitään erikoista syönyt, siksi ihmettelenkin tätä.. Äläkä sano että mene lääkäriin, en halua sillä oireet ovat näin sekavat, täällä onneksi kehtaa kysyä!

Vierailija
9/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilä toisessa kädessä, välillä toisessa jalassa. Ihan katmeeta eikä panadol auta.

Vierailija
10/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani on ollut jo 4 päivää aivan järkyttävän kipeä, ei siis sellaista maha sekaisin -kipua, vaan ylävatsalle enemmänkin kohdistuu suunnilleen, en kuitenkaan osaa tarkasti paikantaa kipua, ja ehkä selkään.. Todella ärsyttävää kun tuntuu että mitä vaan tekee niin sattuu, jo kävely esim keittiöön syömään tekee pahaa.. Muita oireita ei oikeastaan ole ollut, mitä nyt vähän heikko olo. Ja hammassärkyä yli viikon mutta se nyt tuskin tähän liittyy (mätää, en uskalla mennä hammaslääkäriin). Ruokavalioni on pysynyt samana, enkä ole mitään erikoista syönyt, siksi ihmettelenkin tätä.. Äläkä sano että mene lääkäriin, en halua sillä oireet ovat näin sekavat, täällä onneksi kehtaa kysyä!

Sinuna menisin kyllä lääkäriin. Mm. haima-, sappi- ja sydänperäisiä syitä selvittelisivät. Tuo hammasjuttu jo yksin on sellainen minkä takia kannattaa mennä, ja toivon vain ettei se liity noihin ylävatsakipuihisi.

T: ap

Vierailija
11/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilä toisessa kädessä, välillä toisessa jalassa. Ihan katmeeta eikä panadol auta.

Neuvola auttanee tässä.

Ap

Vierailija
12/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en.

Vierailija
13/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset