Haluaisitko viettää nälissäsi yön venäläisellä lentokentällä?
Minä en ainakaan.
Nälkäsenä ja väsyneenä suutun helposti, jo ihan työnpäivän jälkeenkin.
Kun lounas jää väliin ja kaupassa jonottaa.
Kommentit (24)
jos olisin juuri välttynyt kuolemalta.
kysehän on haluamisesta :D Alkaa naurattamaan tämä koko homma
niin ei olis vaihtoehtoja. Kyllä sitä yhen päivän pärjäis vaikka ilman ruokaa, jos pakko olis.
Ja aamulla sitten taas keksiä, mehua, jugurttia.
Lentämisessä on mielestäni liikaa riskejä ja se on ympäristölle haitallista. Pidän kotimaanmatkailusta.
Mielummin kuin olisin tippuvassa lentokoneessa.
Sitä paitsi mulla on lähes aina jotain evästä mukana ainakin lapselle, joten jotain olisi ainakin lapsi saanut syödäkseen. Rusinoita ja näkkäriä on aina hätävarana.
Ja jos ei kone tippunut vaikka mereen, olisin kyllä onnellinen kun on maata jalkojen alla. Vaikka venäjänmaatakin.
Minä olisin kiitollinen siitä, että hätälasku onnistui. Sen jälkeen olisin kiitollinen siitä, että joku tarjoaa minulle edes jotain syötävää. Vielä tuntisin kiitollisuutta, jos jossain olisi penkki, jolla istua. Olen kyllä nukkunut kerran lentokentällä odotusaulan nurkassa lattialla, ei se kummallista ole. Selviytyisin kyllä siitä uudelleenkin.
Jos minulla olisi imeväisikäinen/taapero reissussa mukana, voisi alkaa pinna kiristyä, mutta mahdollisesti siis johtuen siitä lapsen kärsimättmyydestä, kiukuttelusta ja kiljumisesta. Ei siitä, että konetta huolletaan, jotta pääsemme hengissä kotimaahan.
Minulla on sitä paitsi aina käsimatkatavaroissa juomapullo, suolakeksejä, suklaata ja hedelmä jo ihan vain sen takia, että en voi sietää lentokoneruokaa. En olisi ihan tyhjän päällä.
Mielummin nälkäisenä, janoisena, väsyneenä.
Paremmalta kuulostaa se, kuin ruumiina tai erittän pahoin loukkaantuneen jossain Bangladeshin pusikossa.
Haluaisin, jos toinen vaihtoehto on mahdollisesti kuoleminen.
Mutta ihan huvikseen en HALUAISI, tosin enpä siihen kuoliskaan, vaikka saisin joskus pahaa ruokaa ja joutuisin nukkuu epämukavasti. Koneen tippumisen ja kuoleman vaihtoehtona toi kyllä kuulostaa ihan mukavalta.
koneessa joka putoaa taivaalta ja tuhoutuu
silloin kun toinen vaihtoehto olisi istua putoavassa lentokoneessa, joka ei olisi tehnyt hätälaskua venäläiselle lentokentälle.
Olen itse asiassa joskus ylimääräisen yön viettänytkin venäläisellä (silloin neuvostoliittolaisella) kentällä. Ihan hauska kokemus näin jälkikäteen muistellen.
koneessa joka putoaa taivaalta ja tuhoutuu
toisaalta mä muutenkin olen päiväkausia syömättä, joten en ymmärrä niitä jotka kuolevat nälkään heti jos ei pariin tuntiin ole mitään mässytettävää.
edullisen loman halpalentöyhtiöltä, voisin silti kestää sen.
kuin pudonnut lentokone tai pakkolasku johonkin aavikolle/vuoristoon/pellolle keskellä e-mitään...
Yleensä, jos lähden lentämään, olen syönyt valmiiksi, koska en erityisemmin pidä lentokoneruuasta.
En oikein voi kuvitella tilannetta, jossa minun olisi, järkyttävän tapahtuman jälkeen, PAKKO saada keskellä yötä ruokaa.
Jokainen olisi voinut halutessaan mennä hotelliin yöksi.
Hävettää taas suomalaisten pullamössöjen takia.
vaikka olen 130kg, nälkä kurnii jonkin aikaa ja menee ohi, ei siinä mitään hätää ole, ja jos vähän juotavaa saa välillä niin ok. Kaipa ne laihat kuikelot kuihtuu heti jos ei saa parin tunnin välein syödä.