Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko viettää nälissäsi yön venäläisellä lentokentällä?

Vierailija
09.01.2013 |

Minä en ainakaan.

Nälkäsenä ja väsyneenä suutun helposti, jo ihan työnpäivän jälkeenkin.

Kun lounas jää väliin ja kaupassa jonottaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen 130kg, nälkä kurnii jonkin aikaa ja menee ohi, ei siinä mitään hätää ole, ja jos vähän juotavaa saa välillä niin ok. Kaipa ne laihat kuikelot kuihtuu heti jos ei saa parin tunnin välein syödä.

Vierailija
2/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin juuri välttynyt kuolemalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysehän on haluamisesta :D Alkaa naurattamaan tämä koko homma

Vierailija
4/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei olis vaihtoehtoja. Kyllä sitä yhen päivän pärjäis vaikka ilman ruokaa, jos pakko olis.

Vierailija
5/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamulla sitten taas keksiä, mehua, jugurttia.

Vierailija
6/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentämisessä on mielestäni liikaa riskejä ja se on ympäristölle haitallista. Pidän kotimaanmatkailusta.

Vierailija
7/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuin olisin tippuvassa lentokoneessa.

Vierailija
8/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi mulla on lähes aina jotain evästä mukana ainakin lapselle, joten jotain olisi ainakin lapsi saanut syödäkseen. Rusinoita ja näkkäriä on aina hätävarana.

Vierailija
9/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei kone tippunut vaikka mereen, olisin kyllä onnellinen kun on maata jalkojen alla. Vaikka venäjänmaatakin.

Vierailija
10/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kiitollinen siitä, että hätälasku onnistui. Sen jälkeen olisin kiitollinen siitä, että joku tarjoaa minulle edes jotain syötävää. Vielä tuntisin kiitollisuutta, jos jossain olisi penkki, jolla istua. Olen kyllä nukkunut kerran lentokentällä odotusaulan nurkassa lattialla, ei se kummallista ole. Selviytyisin kyllä siitä uudelleenkin.

Jos minulla olisi imeväisikäinen/taapero reissussa mukana, voisi alkaa pinna kiristyä, mutta mahdollisesti siis johtuen siitä lapsen kärsimättmyydestä, kiukuttelusta ja kiljumisesta. Ei siitä, että konetta huolletaan, jotta pääsemme hengissä kotimaahan.

Minulla on sitä paitsi aina käsimatkatavaroissa juomapullo, suolakeksejä, suklaata ja hedelmä jo ihan vain sen takia, että en voi sietää lentokoneruokaa. En olisi ihan tyhjän päällä.

Vierailija
11/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin nälkäisenä, janoisena, väsyneenä.

Paremmalta kuulostaa se, kuin ruumiina tai erittän pahoin loukkaantuneen jossain Bangladeshin pusikossa.

Vierailija
12/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, jos toinen vaihtoehto on mahdollisesti kuoleminen.

Mutta ihan huvikseen en HALUAISI, tosin enpä siihen kuoliskaan, vaikka saisin joskus pahaa ruokaa ja joutuisin nukkuu epämukavasti. Koneen tippumisen ja kuoleman vaihtoehtona toi kyllä kuulostaa ihan mukavalta.

Vierailija
13/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa joka putoaa taivaalta ja tuhoutuu

Vierailija
14/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun toinen vaihtoehto olisi istua putoavassa lentokoneessa, joka ei olisi tehnyt hätälaskua venäläiselle lentokentälle.

Olen itse asiassa joskus ylimääräisen yön viettänytkin venäläisellä (silloin neuvostoliittolaisella) kentällä. Ihan hauska kokemus näin jälkikäteen muistellen.

Vierailija
15/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa joka putoaa taivaalta ja tuhoutuu

toisaalta mä muutenkin olen päiväkausia syömättä, joten en ymmärrä niitä jotka kuolevat nälkään heti jos ei pariin tuntiin ole mitään mässytettävää.

Vierailija
16/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisen loman halpalentöyhtiöltä, voisin silti kestää sen.

Vierailija
17/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pudonnut lentokone tai pakkolasku johonkin aavikolle/vuoristoon/pellolle keskellä e-mitään...

Vierailija
18/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos lähden lentämään, olen syönyt valmiiksi, koska en erityisemmin pidä lentokoneruuasta.

En oikein voi kuvitella tilannetta, jossa minun olisi, järkyttävän tapahtuman jälkeen, PAKKO saada keskellä yötä ruokaa.

Vierailija
19/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen olisi voinut halutessaan mennä hotelliin yöksi.

Hävettää taas suomalaisten pullamössöjen takia.

Vierailija
20/24 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei mitään ongelmaa.