Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB:ssa tuttava päivittää

Vierailija
09.01.2013 |

jatkuvasti kaikkea tylsää. Kaikki päivitykset tälläisiä:

"Aamupäivä ulkoiltu. Nyt Teppo päiväunilla, Silja leikkii ja Kaisla juttelee sitterissä. Äippä (eli hän itse) laittaa ruokaa. Kohta syödään."

"Isäntä tuli vihdoin kotiin. Ulkoiltu koko poppoo. Nyt Silja pelaa, Kaisla konttaa ja Tepon otsa tuntuu kuumalta, varmaan kuume nousemassa."

"Kohta Teppo herää päiväunilta, mennään kauppaan ja Kaisla voi nukkua vaunuissa ja sitten leikkipuistoon."

"Kaisla x kk, x kg ja x cm! Neuvolassa käyty tänään ja neiti kasvanut. "

"voi väsyttää! Teppo heräsi klo 3 ja Kaisla klo 4 ja Silja klo 8. Eilen Silja heräsi klo 2 ja Teppo klo 6. " jne.

Kyllä voi kotiäidin elämä maalla olla TYLSÄÄ!!!! Meinaan nukahtaa kun luen noita!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin kuin päiväkirja.. ketä kiinnostaa..

Vierailija
2/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi mitään tylsempää! Paitsi ehkä se, että joku postaa niitä päivityksiä vielä eteenpäinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei sisällä itsekehuja tai kehun kerjäyksiä. Minulla on monta sataa kaveria, joista ehdottomasti suurin osa jakaa kivoja päivityksiä, kuulumisia, keskustellaan eri aiheista jne. Sitten on pari tällaista fb on päiväkirjani-tyyppiä ja rasittavaksi sen tekee se, että kaikki asiat, joka päivä, ovat superihkuhienoja.

Älkää koskaan puhuko itsestänne fb:ssä kolmannessa persoonassa, jollette halua antaa vähän outoa kuvaa itsestänne. Näin: "Hän ottaa nyt ja keittää kaffet...uudella luksuskeittimellä tietenkin.", "Hän on nyt sitten urheillut viisi kertaa tällä viikolla".

Ja sekin aikuinen tuttu ihmetyttää, joka kertoo joka päivä, miten ihana lapsensa on ja mitä tekevät (tämä ok), mutta jos ketjussa lähteekin juttu juoksemaan johonkin suuntaan, ihmiset alkavat puhua lasten ruuista yleisesti, niin tämä hieman jo iäkkäämpi äiti oikaisee keskustelijoita, että tämä ketju EI nyt koske lastenruokia yleensä, vaan meidän Nico-Petterin ensimmäistä sosekokeilua. Just.

Vierailija
4/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita samanlaisia juttuja

Vierailija
5/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka postaa valokuvan jokaisesta ateriastaan. Tarvitseeko lisätä, että poistin hänen juttunsa uutisvirrastani...

Vierailija
6/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tartte lukea eikä valittaa

Vierailija
7/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni onneksi töihin, niin on kovasti imetysjutut vähentyneet.

en kehtaa häntä poistaakaan, vaikka mieli tekisi.

Vierailija
8/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa poistettua uutisvirrasta?

Vierailija
9/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kertoo vain lapsestaan, yksi koirasta ja yksi miehestään. Kukaan heistä ei edes kysyttäessä kerro omia kuulumisiaan vaan lapsen/koiran/miehen.

En osaa päättää kuka on ärsyttävin.

Vierailija
10/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hauska nähdä tuo aterioidensa kuvien postattajan profiili! Mahtavaa!

t.ap

Vierailija
11/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luette? miksi ette poista? Mitä itse päivitätte? Missä ovat ne säännöt, mitä saa ja mitä ei kirjoittaa?

Vierailija
12/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis vaan kiva, kun joku päivittäis jotain. Tuollaisiin turhanpäiväisyyksiin olis niin helppo kommentoidakin jotain, ja ehkä niistä sitten tulis sitä keskustelua.

Mutta ihmiset on kai alkaneet varoa jokaista päivitystä, ja nyt ei päiväkausiin kukaan laita mitään.

Vierailija
13/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luette? miksi ette poista? Mitä itse päivitätte? Missä ovat ne säännöt, mitä saa ja mitä ei kirjoittaa?

Fb-säännöt kun on kaikilla omanlaisensa. Eniten ne säännöt tuntuvat kiinnostavan niitä jota siellä eivät ole. Olen lukenut monta kammottavaa myötähäpeän tunnetta antavaa päivitystä, mutta enemmän kuvia vastasyntyneitä vauvoista ja arjen pienistä iloista sekä nauranut arjen kommelluksille ja lasten letkautuksille.

Minulle fb:ssa on enemmän hyvää kuin huonoa.

Vierailija
14/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko ei ole lukea enkä useimmiten luekaan hänen päivityksiä. Kaikki saa vapaasti päivittää vaikka joka tunti mitä ne kaikki 3 lasta juuri nyt tekevät. Mutta oikeasti, todella tylsää luettavaa!

Vierailija
15/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut kuitenkin aina ihan mukava minulle.

Usein en luekaan, vaan hyppään yli.

Omat päivitykset ovat nykyään harvassa- Jos on tapahtunut jotain tavallisuudesta poikkeavaa, siitä saatan runoilla jotain.

Vierailija
16/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitykset ja kuvat lapsista ei ole tylsiä mutta joka pv päivityksiä "Kaisla konttaa, teppo katsoo risto räppääjää ja Silja nukkuu päiväunia jne jne."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan