Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 14 vuotta nuorempi mies olla tosissaan ihastunut?

Vierailija
09.01.2013 |

Vai mistä kyse? Oma ikä alkaa 4 :lla ja miehen 3:lla....apua :/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä omallakin kohdalla toivon...

Se 14v nuorempi mies on vienyt jalat alta, ja pikkuhiljaa rupean luottamaan siihen että luen merkkejä oikein...

Ihanaa

Vierailija
2/20 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaista olekaan. Ei ihastunut ole tosissaan, ainakaan ennen kuin suhde on täydessä käynnissä.

Mutta tietenkin mies voi ihastua itseään vanhempaan naiseen. Kyllä varmaan useimmat naiset saavat kokea sen, kun ikää kertyy tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän minuun!!??

Vierailija
4/20 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähentelen neljääkymmentä ja mua pyytelee ulos yli kymmenen viotta nuorempi mies.

on jatkanut piiritystä jo kauan ja välillä käydään kahvilla, työkaverista on kyse.

hämmentävää..komea ja kiva kaikin puolin, mutta mua vaivaa tuo ikäero. joskus on käynyt mielessä että jotain voisi tehdä mutta sitten taas tuntuu niin väärältä.

olisi muutaman vuoden vanhempi edes.

jos vakavaa suhdetta haet, en tiedä, mutta kevyempään romanssiin mies on varmaan valmis ainakin.

nuoret miehet on näemmä löytäneet meidät vanhemmat.

Vierailija
5/20 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä töissä ja sit mua....

Vierailija
6/20 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on melkein 14 vuotta ikäeroa. Hyvin on mennyt jo 5 vuotta :)

Vierailija
7/20 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ihmisessä viehättävät ulkonäkö, persoonallisuus, tapa toimia jne.

Ehkä sinulla/teillä on kaikki ne ominaisuudet, jotka kiinnostavat (nuorempaa) miestä. :)

Nuoret miehet pitävät aina minusta, koska olen hauskaa seuraa. Osa näkee minut kaverina ja hyvä niin, mutta jotkut ihastuvat kunnolla.

Vierailija
8/20 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mun nuori ystävä kertoi etyä arvostaa sitä, että mulla on asioista jotain sanottavaa ja kertoi kyllästneensä nuorten naisten pinnaliisuuteen.

ulkoisesti me neljäkymppiset ollaan aika hyvin säilyneitä monet myös, ei hävitä siinäkään nuoremmille.

hauskaa, että miehet vaikuttaa olevan tämän ikäeron kanssa enemmän ok kuin me vanhemmat naiset :)

Vierailija
9/20 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut, että nuorempi on parempi. Itsekin olen muuttunut monella tavalla parempaan päin kun on tullut ikää. Älä vähättele itseäsi. Äläkä ole kiinnostunut miehestä iän vuoksi, vaan ajattele sitä millainen hän on ihmisenä.

Vierailija
10/20 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ollut aina itseäni nuoremmat miehet kiinnostuneita ja jostain syystä jopa 20 vuotiaat ovat alkaneet flirttailla kun ikää on kohta heitä puolet enemmän. Mikä tää juttu on? Etsittekö juniorit jotain erilaista? Ei siinä mitään, sillä itsekkin kyllä lämpenisin; mutta tuntisin itseni jotenkin "tuhmaksi".

Vierailija
11/20 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
12/20 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ikäero täällä. Itse olen miettinyt samaa. Olisiko sitten vain kyse omasta huonosta itsetunnosta, että asia mietityttää? Kolmekymppinen mies on kuitenkin aikuinen, eikä enää ihan kokematonkaan. Luulisi sen ikäisen tunnistavan jos on kyse aidosta rakastumisesta? Paitsi jos ei ole vielä koskaan ollut oikeasti rakastunut?

Vierailija
13/20 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2013 klo 18:09"]Vai mistä kyse? Oma ikä alkaa 4 :lla ja miehen 3:lla....apua :/
[/quote]
Voi

Vierailija
14/20 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, aivan ihme juttu!

Vierailija
15/20 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä haluat. Aivan varmasti viettäisi kanssasi yhteisen yön tai yhteisiä romanttisia viikonloppuja.

Vierailija
16/20 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitt alkaisi johonkin suhteeseen tällaisen paljon nuoremman kanssa, miten voisin sivuuttaa mun kaikki muut tunteet. Voiko niin ylipäätään tehdä?

Vierailija
17/20 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuossa Koukussa sarjassa oli nuorella rikostutkijalla työpaikkasuhde 15 vuotta vanhempaan naiseen. Ja omanikäinen tyttöystävä kotona. Pikkujouluissa se avautui miten anoppi ja kaikki odottaa häitä ja häntä ahdistaa.

Vierailija
18/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaillut 15 v. nuorempaa miestä (itse olen yli nelikymppinen yhden lapsen äiti ja hän lapseton kolmekymppinen) ja nyt alkanut mietityttämään mitä tästä eteenpäin, pitäisikö lopettaa vai uskaltaa vaan jatkaa... hieman pelottaa, että alkaa tulla syvempiä tunteita kehiin jos homma jatkuu. Voiko tällaiset jutut kestää? -Onko kokemusta?

Vierailija
19/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on olla "tosissaan ihastunut"? 

Ei yhtään mitään. Ihastukset tulee ja menee, iästä viis.

Voiko 14 vuotta nuorempi haaveilla miljoonista? Lottovoitosta? Mallinurasta?

Vierailija
20/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta ei tuu kestää. Ihastus on ihastusta, ei ala sitoutumaan.

Pidä hauskaa. Älä ala suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän