Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat laivaseikkailut?

Vierailija
09.01.2013 |

Laitetaanpa jakoo risteilyllä tapahtunutta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla laivalla hytistä alastomana nukkumassa viiden miehen seurassa. Mitä lienee tapahtunut? Jossain vaiheessa filmi katkesi.

Vierailija
2/8 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse mies!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa edelleen. Mulkku oli sonnassa, kun heräsin ja miehet oli sammuneet polvilleen sängyn reunalla perseet paljaana.

Vierailija
4/8 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla samallainen tilanne heräsin alstomana tuntemattoman miehen vierestä, käytetty kondoomi lattialla, vilmi poikki

Vierailija
5/8 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa edelleen. Mulkku oli sonnassa, kun heräsin ja miehet oli sammuneet polvilleen sängyn reunalla perseet paljaana.

Kuin suoraan jostain Harlekiini-sarjasta. Ruusun terälehtiä oli varmaankin siroteltuna ympäri huonetta ja puoliksi juotu shamppanja coolerissa?

Vierailija
6/8 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin suoraan jostain Harlekiini-sarjasta. Ruusun terälehtiä oli varmaankin siroteltuna ympäri huonetta ja puoliksi juotu shamppanja coolerissa?

Ilmassa leijui rikinkatku ja tyhjiä viinapulloja sekä olutpurkkeja lojui pitkin lattiaa. Laseissa lillui tupakantumppeja ja vessan lattialla oli kusta nilkkoihin saakka.

Vierailija
7/8 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmassa leijui rikinkatku ja tyhjiä viinapulloja sekä olutpurkkeja lojui pitkin lattiaa. Laseissa lillui tupakantumppeja ja vessan lattialla oli kusta nilkkoihin saakka.

Puolet porukasta istuu sängyn laidalla paskat housussa

Vierailija
8/8 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa, että kahden miehen perseessä näkyi anustappi ja yhden kulli oli imetty ihan rusinaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan