Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nuo Nutrilett-tuotteet oikeasti hyvän makuisia?

Vierailija
09.01.2013 |

Täällä puhutaan paljon nutraulsesta ja kiinnostuin. Pitäisi saada muutama kilo pois ennen kevättä. Erityisesti ajattelin kokeilla tuota 12 päivän VLCD-dieettiä. Mutta maistuvatko nuo pirtelöt ja keitot kamalalle?

Ja mistä muuten ostatte tuotteet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita en ole maistanut.

Vierailija
2/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita en ole maistanut.

Pelkäsin jo, ettei kukaan viitsi vastata. Kai niitä sitten uskaltaa ostaa tuon aloituspakkauksen verran...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En ole muita maistanut). Patukat on hyvänmakuisia ja minusta on hauskaa, että niiden rakenne on sellainen jotenkin "tahmea", että niitä joutuu pureskelemaan aika pitkään ennenkuin voi nielaista. Niitä ei voi siis syödä kovin nopeasti, kuten tavallisen suklaapatukan voi hotkaista ripeästi. Pureskelu antaa ainakin minulle sen tunteen, että on syönyt kunnolla (vaikka ei oikeastaan edes ole). Lisäksi maku pyörii suussa kivan pitkään, kun pitää työstää huolella joka suupalaa.

Vierailija
4/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki litkut on ihan hirveetä kuraa. En saanut kuin yhden kulauksen alas ja siihen jäi. Todella pahoja ja koostumus on ällö.

Vierailija
5/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki litkut on ihan hirveetä kuraa. En saanut kuin yhden kulauksen alas ja siihen jäi. Todella pahoja ja koostumus on ällö.

Tätä mä vähän pelkäsinkin. Toi startti kun on pelkkiä niitä litkuja :/

No pitäisihän se tähän ikään mennessä olla selvä, ettei herkuttelemalla laihdu :(

Vierailija
7/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisihän se tähän ikään mennessä olla selvä, ettei herkuttelemalla laihdu :(

Osta ensin yksi pussi ja kokeile. Voihan olla että sä tykkäät. :)

T.5

Vierailija
8/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ensin yksi pussi ja kokeile. Voihan olla että sä tykkäät. :)

T.5

Makuasioitahan nämä ovat.

Tuo 7:n laittama linkki laittoi kyllä miettimään. Taidan perua koko homman. En alun perinkään paljoa usko näihin laihdutuskikkailuihin, mutta jotenkin jäin asiaa miettimään, kun niin moni sanoo nutraavansa...

Vierailija
9/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin röyhdytyttää kauheesti.enkä mä ole kestänyt sitä nälkää ja päänsärkyä.

Vierailija
10/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ostanut noita valmiita missä on monen päivän vanukkaat, liemet yms.

Käytän makuni mukaan sekaisin Nutriletin, Modifasti, Allevon, Naturdietin ja Easy Dietin tuotteita,

On makeita ja suolaisia keittoja. Valmiita tetrajuomia. Patukoita.

Suolaiseen vaihteluun käytän joskus harvoin Lämmin Kuppi pussijuttuja.

Kokeilemalla löytää ne omat.

Vierailija
11/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole löytänyt niistä yhtäkään niin hyvää pirtelöä kun Cambridge tuotteilla on. Niissä ei ole niin ällöttävää jauhoista koostumusta. Cambridge tuotteilla sain laihdutettua 20 kiloa reilussa kolmessa kuukaudessa! Nyt normaalipainossa! :)

Vierailija
12/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirtelöt maistu ihan järkyttävälle.. kasviskeitosta tykkäsin myöa kovasti. kanakeittokin oli ihan ok, ehkä hieman liian jauhomaista. itse laihdutin nutriletilla viime vuonna 7viikossa 13 kiloa. kun lopetin nutrauksen hiuksia alkoi tippua paljon ja lopulta ohentuivat puolella. niin käy kuulema monella jos on viikko tolkulla paastolla. kasvoivat kuitenkin nopeasti takaisin.

Vierailija
13/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne patukat, pastat, keitot, hyi helvetti. Mutta suklaapirtelö on jees, se maistuu lähinnä makeutetulta pahvilta eli ei oikein miltään. Eli menee hyvin alas. Hyväähän tuollaisen ei tarvikaan olla, kunahn nyt alas saa. Ei se kestä kuin minuutin niellä se litku joten ei sitä kauaa tarvi maistella.

Olen pitänyt pelkällä suklaapirtelöllä 12 viikon dieetin jolla lähti 16 kg painoa.

Vierailija
14/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole löytänyt niistä yhtäkään niin hyvää pirtelöä kun Cambridge tuotteilla on. Niissä ei ole niin ällöttävää jauhoista koostumusta. Cambridge tuotteilla sain laihdutettua 20 kiloa reilussa kolmessa kuukaudessa! Nyt normaalipainossa! :)

Omalla kohdallani juuri tuo ällö jauhoisuus teki nopean stopin.

Vierailija
15/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso lisää http://www.cambridgeohjelma.fi/

Itse kävin valmentajalla 2 viikon välein ja valmentaja maksu oli 10e/krt Siellä tehdään punnitukset ja jutellaan hyvistä ja huonoista hetkistä. Ja ensimmäistä kertaa elämässäni motivaatio säilyi valmentajan ja nopeiden tulosten avulla :) Valmentajia löytyy paljon ympäri Suomea. Itse asun Tampereella.

Vierailija
16/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön kanakeittoja ja suklaapirtelöitä vaihdellen ja mä ihan oikeesti rakastan niitä! Siks oonkin aina ihmetelly, kun jotkut sanoo melkeinpä oksentavansa, enkä itekkään kuitenkaan mikään kaikkiruokanen oo:)

Syön välillä myös nutriletin suklaamousseja (myydään yksittäisissä pakkauksissa esim. Prismassa) ja on kun oikeeta sokerisuklaata imeskelis!

Suosittelen.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän