Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönteiset puolesi? Nyt kaikki mukaan!

Vierailija
09.01.2013 |

Liian usein saa palstalta lukea viestejä, joissa valitetaan omaa kurjuutta ja huonoutta. Minä rohkenen väittää, että meistä jokaisesta löytyy joitain myönteisiä piirteitä, ominaisuuksia tai taitoja, joihin voi olla tyytyväinen ja joista ammentaa voimavaroja elämään. Ei ole olemassa ihmistä, joka on vain kurja ja huono joka asiassa. Nyt mieti omia hyviä puoliasi ja kerro ne toisillekin.

Minä voin aloittaa. Olen mielestäni melko hyvä ruuanlaittaja ja kirjoittaja.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lisäksi sinnikäs vaikeissa paikoissa.

Vierailija
2/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "hieno kyky" nähdä kaikessa virheitä, riskejä, ja vikoja. (ts. olen kontrollisfriikki vittumainen nipottaja?) mutta siis oikeasti aika tasalaatuisen tarkka ja huolestunut. hyvää tässä se että olen sentään tehnyt siitä urani eli työssäni nämä piirteet ovat olennaisia. muuta hyvää tuossa ei tietysti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehellinen, ahkera, epäitsekäs, tunnollinen.

Vierailija
4/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "hieno kyky" nähdä kaikessa virheitä, riskejä, ja vikoja. (ts. olen kontrollisfriikki vittumainen nipottaja?) mutta siis oikeasti aika tasalaatuisen tarkka ja huolestunut. hyvää tässä se että olen sentään tehnyt siitä urani eli työssäni nämä piirteet ovat olennaisia. muuta hyvää tuossa ei tietysti ole.

Niin, sinä näet jotain sellaista mitä toisille ei ole edes tullut mieleenkään, eikö olekin näin? Ja sehän on usein ainakin ryhmissä tehtävässä työssä hyvä että on joukossa henkilö, joka näkee myös niitä mahdollisia riskejä.

Vierailija
5/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lainaan ystäviäni: minua ovat monet sanoneet sanavalmiiksi, hauskaksi, sydämelliseksi ja avoimeksi ihmiseksi.

Vierailija
6/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olla positiivinen ulospäin, esim töissä vaikka itsellä olisikin kaikki huonosti.

Vierailija
7/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti riitele enkä räyhää:)

Mielestäni kännissä ihmisen todellinen luonne tulee esiin.

Vierailija
8/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, minun on kovin vaikea keksiä mitään myönteistä itsestäni. Ehkä siitä johtuen, ettei minua ole koskaan pahemmin kehuttu vaan kaivettu aina kaikki viat esille. Joskin ulkonäköä on kehuttu mutta en oikein pidä sitä minään. Luonteeseen tms. liittyvät asiat ovat tärkeämpiä kuin ulkoiset ominaisuudet.

Ei, minä en vain löydä hyviä puolia. Huumorintajukin on niin outo, etteivät muut ymmärrä vitsejäni.

Vierailija
9/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisessakin, ettei ole niin sanotusti pahapäinen humalassa.

Vierailija
10/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minä en vain löydä hyviä puolia.

Ainakin osaat hyvin kirjoittamalla ilmaista itseäsi :)

Vierailija
11/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut rakastamaan lähimmäisiäni viime vuosina edes jotenkuten. Uskallan olla jo hieman herkkäkin, en peittele sitä enää niin paljoa. Innostun asioista täysillä, pusken itseni vaikka läpi harmaan kiven jos niikseen tulee. (Tämä niin hyvässä kuin pahassa...)

Olen kiltti muille, muistan ihmisiä heidän merkkipäivinään, vastaan kaikkiin viestehin mitä minulle laitetaan esim. facebookissa tai tekstiviestillä jne. Huomioin ihmisiä.

Olen hyvin huolellinen työntekijä. Parhaaksi sanottu monta kertaa.

Vierailija
12/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina ajoissa. En myöhästele koskaan.

En riitele enkä räyhää koskaan, kävelen konflikteista ulos. Liekö sitten niin hyvä asia, ainakaan oman itseni kannalta.

Mulla on äärettömän hyvä muisti.

Vierailija
13/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä näet jotain sellaista mitä toisille ei ole edes tullut mieleenkään, eikö olekin näin? Ja sehän on usein ainakin ryhmissä tehtävässä työssä hyvä että on joukossa henkilö, joka näkee myös niitä mahdollisia riskejä.

rasittava on, siksi kirjoitinkin että muuta hyvää siinä ei ole. parisuhteet olleet hankalia, ja tajuan itsekin että olen pääosin syypää. ja ystävyskin kärsii joskus kun en voi pitää suuta kiinni. ja oma elämä tietysti kun mihinkään ei voi olla tytyväinen jos ei se ei ole "niin kuin pitäisi".

allekirjoitan että ryhmässä tuollainen jäsen tarvitaan, olen nähnyt itseni hyödylliseksi siinä mitä teen, mutta esim. uutta duunia hakiessa tuollaista ei ole niin helppo mainostaa kuin esim. "taitoa keksiä pyörä uudelleen".

ikävä kyllä tarkkuuteni ei kata kielioppia täysin, kuten virheistä näkyy.

---

keksin lisää plussia:

olen oikeasti oikeudenmukainen ja minulla on hyvä tyylitaju sekä visuaalinen silmä

Vierailija
14/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- todella organisointikykyinen

- urheilullinen ja kroppa sutjakassa kunnossa

Vierailija
15/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäni olen ainakin myötätuntoinen, vahva ja helposti lähestyttävä.. Vapaalla sitkeä arjen sisupussi.

Vierailija
16/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen empaattinen, sosiaalinen, herkkä, hyvä ystävä ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Olen kaunis, hyväkroppainen,hoikka, sopusuhtainen. Olen myös älykäs, nopea oppimaan ja ahkera. Parisuhteessa olen rakastava ja hellä. Ah, ihanaa kerrankin kehua itseäni ;)

Vierailija
17/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tajuan rajani enkä edes yritä uskoa muiden ideaaleihin, joihin en itse pystyisi. Uskallan nauraa kenelle tahansa päin naamaa asian suhteen, niin suurella varmuudella elän ja olen.

Vierailija
18/18 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se luonne sitten.. no, olen hauskaa seuraa (ainakin omasta mielestäni), osaan olla luonteva kenen tahansa ihmisen seurassa, olen suhteellisen hyvin menestynyt elämässä vaikka olen hirveän laiska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi