Kaupan kassa ei kysynyt papereita mieheltä eikä yhdeltä naiselta jotka olivat selvästi alle 30v
Kommentit (13)
oli asiakas, joka käy kaupassa usein ja kassa on häneltä jo kysynyt paperit. Eli kassa muistaa jo naaman ja paperit.
Joo, ihan hirvee rikos, jos 29 vuotiaalle myy siiderin :D
Kokeiluna ostin eilen muutaman siiderin, eikä minulta kysytty papereita. En ollut koskaan käynyt kyseisessä isossa marketissa, joten ei ollut tuttua myyjää.
T: 18v
Mutta kauppa itse tahtoo olla vastuullinen. Totuus on - edelleen - ihan toinen.
Jos ei papruja kysytty. Mutta teitähän nykyään riittää.
Jos ei papruja kysytty. Mutta teitähän nykyään riittää.
En kyllä koe itseäni mitenkään kuluneen näköiseksi. ;) Ihan kaunis ja urheilullinen olen.
Kauppa myi siiderin täysi-ikäiselle.
Mitäpä mieltä tästä? Kokeiluna ostin eilen muutaman siiderin, eikä minulta kysytty papereita. En ollut koskaan käynyt kyseisessä isossa marketissa, joten ei ollut tuttua myyjää.
T: 18v
että kaikilta jotka näyttävät alle 30-vuotiailta on kysyttävä paperit, myös työkavereilta, kavereilta ja vakiasiakkailta jne.
t. myyjä
lisäksi käytäntö koskee niitä yrityksiä, jotka ovat Päivittäistavarakauppa ry:n jäseniä.
sen arvion, näyttääkö/vaikuttaako asiakas alle 30-vuotiaalta ja toimii sen mukaan. Eli tosiaankaan jokaiselta alle 30-vuotiaalta ei tulevaisuudessa kysytä papereita, eikä edes pidä kysyä.
Oon mäkin tuntemattomampien mielestä varmasti 20-vuotias, vaikka olen 30.
Ehkä olivat vakioasiakkaita? Tai sitten kassalla on vain erilainen "silmä" kuin sinulla.