Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin naimisiin.infon kosintakeskustelua

Vierailija
09.01.2013 |

ja tajusin, että olen tainnut ihan oikeasti valita väärän miehen. Ei tuo tule minua ikinä kosimaan. Vaikka naimisiinmenolla ja millään kosinnan romanttisuudella ei ole itselleni oikeasti juurikaan väliä, niin sillä on mitä nuo asiat edustavat - halua olla toisen kanssa, halua sitoutua ja rakastaa ja näyttää se.

Masentaa. Eikä tuosta miehestä enää noin vain eroon pääse, kun on lapsikin... Voi kun olisin osannut olla viisaampi. Merkkejä oli, jos vain olisin halunnut ne nähdä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa, että tahtoo oikeasti avioliittoon sitoumuksen merkiksi ja myös siksi, että lain edessä moni asia helpottuu.

Vierailija
2/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa, että tahtoo oikeasti avioliittoon sitoumuksen merkiksi ja myös siksi, että lain edessä moni asia helpottuu.

Ollaan joskus miehen kanssa kihloista ja avioliitosta puhuttukin. Mies on sanonut, että voidaan me joskus mennä, ei hänellä ole niin väliä. Voi siis hyvin olla menemättäkin. Pikkasen on masentava ajatus mennä avioon jonkun sellaisen kanssa, jolle asia on "ihan sama"... Blaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kosittiin 16v yhdessäolon jälkeen sanoilla: "Pitäisköhän meijän mennä naimisiin?"

Nyt naimisissa 4v ja MIKÄÄN ei ole muuttunut. Älä arvioi miestä kosinnan mukaan. Muut asiat tärkeämpiä. Onko hän hyvä isä? Kohteleeko sinua hyvin? Rakastatko häntä? Vain näillä asioilla on merkitystä.

Vierailija
4/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt on per**le.

Lopettakaa se sinkkuelämien ja muiden höpöleffojen katsominen, jos myrkyttää mielenne niin että miehen kelvollisuus pitää arvottaa vain ja ainoastaan sen mukaan kuinka romanttisen kosinnan hän järjestää. Toisarvoisia, ulkoisia asioita arvottamalla pilaatte vain elämänne ja jäätte yksin odottamaan sitä disney-elokuvien unelmamiestä.

Ihmisillä on erilaisia arvomaailmoita. Se, että itseäni ei tippaakaan kiinnosta prinsessahäät, hörhelöt ja ilotukset sekä niihin liittyvä rahanmeno, ei tarkoita ettenkö rakastaisi puolisoani ja lastani ja sitoutuisi heihin 110%. Ateistina en niin arvosta avioliittoa instituutiona, mutta kun vaimokkeelle se on tärkeämpi juttu niin olen sanonut että minun puolestani voidaan mennä naimisiin. Sen romanttisempaa kosintaa ei ole ollut, eikä tule olemaan.

Vierailija
5/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet sellaisia osaa, eikä ole pakkokaan.

Kosi itse jotenkin.

Vierailija
6/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tärkeitä asioita sovi miehelle jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi