Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laadukkaita, rock-henkisiä bisnesvaatteita?

Vierailija
08.01.2013 |

Ei sellaisia varmaan olekaan? Olen tuomittu laahustamaan mustissa jakkupuvuissa loppuelämäni ja tuomaan särmää kengillä ja asusteilla? Tai sitten ostamaan jostakin teinix-liikkeestä itselleni pääkallopaidan jakun kanssa ja päättelemään roikkuvat langat ja kiinnittämään paljetit, joita ei ekan pesun jälkeen enää ole? Lapseni häpeävät minua, koska yritän shopata samassa liikkeessä heidän kanssaan.

Auttakaa nyt oikeasti. Hinnalla ei ole niin väliä (okei, ei mitään Vuittonia nyt kuitenkaan), mutta siis jotakin nuoruuden punk-idealismia silleen virastouskottavasti? Status on jo, sen puolesta uskaltaa vähän irrotella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Whyredilla, Filippa K:lla ja Tiger of Sweadenilla löytyy joskus vähän rokimpaakin juttua mallistosta.

Vierailija
2/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim. Tyyliä metsästämässä- tai Paras aika vuodesta -blogien tyypeillä sellaisia vaatteita, joita ehkä haluaisit hankkia? Vai pitääkö olla vielä rokimpaa tai jotenkin eri tyylistä? Kyseiset bloggaajat ovat kuitenkin kolmekymppisiä, eli eivät enää ihan teinejä, mutta kuitenkin kaukana jakkupukuväestä.

www.olivialehti.fi/Tyyli/Tyyliblogi/tabid/66/Default.aspx

http://tyyliametsastamassa.indiedays.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut jakkuihin, joissa on niittikoristeita olkapäillä. Näppärä ihminen ostaa irtoniittejä ja lävistää sen Bossin jakun niillä. ;)

Vierailija
4/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa tai myymälä Hämeenlinnassa.

Vierailija
5/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoisia tuttavuuksia. Goottikaupat ja vastaavat on muuten ihan jees, mutta ne ei yleensä ole kamalan laadukkaita, minkä voi hinnastakin päätellä. En ihan yhden pesun vaatetta viitsisi hankkia.

Saa ehdottaa lisää. Niitit jakun läpi olisi mainio keino estää nukahtaminen kesken kokouksen. Ei pääsisi pää retkahtamaan.

Vierailija
6/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soaked in Luxurylla on minusta usein jotain rock-henkistäkin, paljetteja ja niittejä (on toki muutakin)

Vierailija
7/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Selected Femmellä.

Styleinillä on minusta kivoja mekkoja myös, periaatteessa yksinkertaisia mutta kivalla twistillä, löytyy täältä http://stylein.com/en/2/dresses

Selasin juuri Booztia samalla ja sieltä silmiin pisti erityisesti 2nd Day, Soft Rebels ja Day Birger et Mikkelsen

http://www.boozt.com/fi/fi/second-day

http://www.boozt.com/fi/fi/soft-rebels

http://www.boozt.com/fi/fi/day/naiset#page=1&limit=100&order=arrival_da…

Vierailija
8/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoisia tuttavuuksia. Goottikaupat ja vastaavat on muuten ihan jees, mutta ne ei yleensä ole kamalan laadukkaita, minkä voi hinnastakin päätellä. En ihan yhden pesun vaatetta viitsisi hankkia.

Saa ehdottaa lisää. Niitit jakun läpi olisi mainio keino estää nukahtaminen kesken kokouksen. Ei pääsisi pää retkahtamaan.

Ainakin niiden Iron Fist -merkkiset vaatteet kestää ihan useitakin pesuja. Huppari maksaa satasen verran. Mulle ihan tarpeeksi laadukasta.

Vierailija
9/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sanoi etsivänsä rock-henkisiä _bisnesvaatteita_. Huppari ei oikein kuulu tuohon kategoriaan, eikä tuolla kaupassa muutenkaan tuntunut olevan vaatteita tuohon tarkoitukseen, korkeintaan juuri se t-paita jakun alle.

Vierailija
10/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sanoi etsivänsä rock-henkisiä _bisnesvaatteita_. Huppari ei oikein kuulu tuohon kategoriaan, eikä tuolla kaupassa muutenkaan tuntunut olevan vaatteita tuohon tarkoitukseen, korkeintaan juuri se t-paita jakun alle.

Ehkä menin vähän sitten metsään. Itse henkilöstöpäällikkönä pidän joskus ihan sitä huppariakin töissä - riippuu vähän siitä, mitä työpäivä pitää sisällään.

Vierailija
11/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain mitenkään yhdistä hupparia ja bisnestä. Riippuu toki varmasti alasta :)

Jos puhutaan bisneslookista, niin ajattelen miehiä lähinnä puvussa tai ainakin kauluspaidassa, naisia jakkupuvussa tai vastaavassa. Mutta ap ehkä täsmentää jossain vaiheessa mitä tarkoittaa.

Vierailija
12/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten ole enemmän lastesi mieleen? :) Mutta siellä on ainakin kaikkia niiteillä koristettuja paitiksia ja jakkuja yms.

Vierailija
13/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meidän organisaatioon ne eivät istu. Olen siis ap. Olen muistaakseni joskus noita Iron fistin kenkiä ihaillut, mutta vaatisi ihan pirusti evoluutiota, että pääsisin niillä askeleen muualle luin kokovartalokipsiin. Mutta ne on ihania. Voin tilata hupparin vapaa-ajalle ja hiipparoida sitten puistossa yms. hupparissa paljetit läpättäen!

Kiitos TOSI paljon ystävällisistä vastauksista. Olen saanut valtavasti ideoita. Olen jopa miettinyt stylistille menoa, mutta se tuntuu jotenkin omituiselta, kun jengiä kuitenkin kuolee nälkään ja mä teen tästä ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän