Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen korviani myöten velkaantunut.... Enkä löydä ulospääsyä.

Vierailija
08.01.2013 |

En ole kertonut tästä kenellekään, koskaan. Ihan hirveää häpeä edes kirjoittaa tänne anonyymisti.

Sairastan bipolaarihäiriötä. Kukaan ei edes tiedä sitä, paitsi tietenkin psykiatrini, jolla olen vuosia jo käynyt. Olen viime vuonna tuhlannut rahaa aivan tajuttomat määrät harkitsematta yhtään. Kalliita ulkomaanmatkoja, tuhansien eurojen edestä vaatteita, kenkiä, laukkuja, kosmetiikkaa. Saatan ostaa näitä välillä ilman edes kunnon muistikuvaa tapahtuneestä. Sitten kotona ihmettelen, että mistä nämäkin tavarat ovat tänne tulleet. Jos en saa nukuttua, niin jokus keskellä yötä shoppailen netissä ilman, että edes aamulla muistaisin sitä.

Viime vuonna sairastin fyysisesti tosi paljon ja jouduin olemaan töistä pitkiä aikoja pois, jolloin tuloni romahtivat. Otin velkaa, lisää velkaa ja aina edellisten velkojen maksamista varten lisää velkaa...

Kukaan ei tiedä sairaudestani ja että syön koko ajan vahvoja psyykenlääkkeitä. Ei vanhemmat eikä ystävät. Minulla on hyvä työ, vakivirka ja yli 100 000 euron vuositulot, eikä vaaraa työn loppumisesta tai tulojen laskusta. Siksi olenkin saanut koko ajan lisää velkaa.

Nyt korttitalo on kaatumassa... Rahaa ei enää ole entisten velkojen maksuun. Luottotiedot todennäköisesti menee. Tunnen aivan suunnatonta häpeää ja ahdistusta. En ole kertonut edes psykiatrilleni kuinka pahaan taloudelliseen jamaan olen itseni laittanut.

En tiedä miten tästä eteenpäin... Mihinkään velkajärjestelyyn tuskin näillä tuloilla pääsee edes. Mä olen täydellisessä umpikujassa.

Onko ketään kohtalotoveria? Onko jotain saittia netissä, missä voisin puhua samaa sairautta sairastavien kanssa? Paraneeko tästä helvetistä ikinä???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliklinikan kautta voi päästä oireiden hallintakurssille. Selvästi sulla ei sairaus ihan tasapainossa. Kerro vaan psykiatrillesi niin hän osaa miettiä em. lisähoitovaihtoehtoja.

Vierailija
2/2 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ostamiasi tuotteita ja lyhennä rahoilla velkaasi.

Toivon, että tilanteeseesi löytyy ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi