Painan 130 kg enkä aio ikinä laihduttaa.
Kommentit (27)
Painan 135 ja tähtää lihavuusleikkaukseen
Minä niin toivon että lihavuusleikkauksiin ei saisi apua mistään. Muutenkin te sairaalloisen ylipainoiset (sekä merkittävän ylipainoiset) saisitte maksaa kaikki sairaskulunne täysin omasta pussistanne.
Mmmm, koskeeko tämä kaikkia muitakin, jotka jollain tavalla omista toimistaan aiheutuen joutuvat julkista terveydenhuoltoa käyttämään. Ei muuten mitään, mutta tuolla sinun logiikallasi lähestulkoon jokaikinen joutuisi maksamaan omat kulunsa itse.
Minä niin toivon että lihavuusleikkauksiin ei saisi apua mistään. Muutenkin te sairaalloisen ylipainoiset (sekä merkittävän ylipainoiset) saisitte maksaa kaikki sairaskulunne täysin omasta pussistanne.Mmmm, koskeeko tämä kaikkia muitakin, jotka jollain tavalla omista toimistaan aiheutuen joutuvat julkista terveydenhuoltoa käyttämään. Ei muuten mitään, mutta tuolla sinun logiikallasi lähestulkoon jokaikinen joutuisi maksamaan omat kulunsa itse.
Enkä todellakaan näkisi siinä haittaa jos kaikki työikäiset ihmiset joutuisivat maksamaan sairaskulunsa itse. Oikeastaan korvauksia voisi saada mielestäni vain vanhukset ja lapset, äitiysneuvolakin voisi olla maksullinen.
Ehkäpä sitten ei terveydenhoidon ammattilaiset olisi ylityöllistettyjä ja alipalkattuja ja henkilökuntaa olisi tarpeeksi. Vaikka kaikki eivät tätä tajua, Suomen terveydenhuolto on retuperällä juurikin siksi että menot eivät kata kuluja. Mutta kun asiaa ei tajuta, vaan kun pitäisi saada hyvää halvalla = mahdotonta.
Kunhan et maksata meillä veronmaksajilla diabetestäsi ja sydänkohtaustasi.
Jos sanassa on yksikin takavokaali (a, o, u) sijapääte määräytyy sen mukaan.
Minä niin toivon että lihavuusleikkauksiin ei saisi apua mistään. Muutenkin te sairaalloisen ylipainoiset (sekä merkittävän ylipainoiset) saisitte maksaa kaikki sairaskulunne täysin omasta pussistanne.
laihtumaan? Vähentäähän se kuluja sitten myöhemmin. Mitkä muut sairaudet sais jokainen maksaa itse? Laihoillakin on huonoista elämäntavoista mahdollisesti aiheutuvia sairauksia, mitkä niistä pitää maksaa itse? Ja ennenkaikkea miten näytetään ihan varmuudella toteen että sairaus johtuu lihavuudesta/tupakoinnista/liian vähäisestä liikunnasta jne?
Minä niin toivon että lihavuusleikkauksiin ei saisi apua mistään. Muutenkin te sairaalloisen ylipainoiset (sekä merkittävän ylipainoiset) saisitte maksaa kaikki sairaskulunne täysin omasta pussistanne.Mmmm, koskeeko tämä kaikkia muitakin, jotka jollain tavalla omista toimistaan aiheutuen joutuvat julkista terveydenhuoltoa käyttämään. Ei muuten mitään, mutta tuolla sinun logiikallasi lähestulkoon jokaikinen joutuisi maksamaan omat kulunsa itse.
Enkä todellakaan näkisi siinä haittaa jos kaikki työikäiset ihmiset joutuisivat maksamaan sairaskulunsa itse. Oikeastaan korvauksia voisi saada mielestäni vain vanhukset ja lapset, äitiysneuvolakin voisi olla maksullinen.
Ehkäpä sitten ei terveydenhoidon ammattilaiset olisi ylityöllistettyjä ja alipalkattuja ja henkilökuntaa olisi tarpeeksi. Vaikka kaikki eivät tätä tajua, Suomen terveydenhuolto on retuperällä juurikin siksi että menot eivät kata kuluja. Mutta kun asiaa ei tajuta, vaan kun pitäisi saada hyvää halvalla = mahdotonta.
maksaa hoitokulujaan. Ehkä se olisit jopa sinä itse. Tietty sä nyt väität että sulla on varaa hoitoihin, mutta eipä tätä elämää koskaan tiedä, se voi heittää yllättäen ihan toiseksi kuin mitä luulit. Vois olla ajatukset ihan toisia kun tajuais ettei olis varaa hakea lapselleen lääkettä mitä tämä välttämättä tarvitsisi.
käy niitä hoitajia, jotka joutuvat tulevaisuudessa yliraskasta ruhoasi kääntelemään ja nostelemaan.
Toiveissa hoikistuminen