Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon kahden aikuisen taloudessa pitää varata ruokamenoihin kuukautta kohti?

Vierailija
08.01.2013 |

Pyytäisin realistista arviota mieluiten niiltä, joilla on kokemusta. Kaksi aikuista tarkoittaa tässä tapauksessa miestä ja naista, jotka syövät itse tehtyä, suht monipuolista ruokaa. Kauppojen tarjoukset hyödynnetään, joskus laitetaan kalliimpaa liharuokaa, mutta ei kovin usein. Pakasteeseen tehdään ruokaa melko harvoin. Nautintoaineisiin kuuluvat kahvi ja tee sekä virvoitusjuomat. Asuinpaikka Helsingissä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi opiskelijaa ja ruokakauppaan menee 200-250 euroa kuukaudessa, ruoka ja päivittäistavarat siis. Käydään S-marketissa ja Lidlissä, tarjouksia haetaan K-kaupoista. Tuossa on mukana satunnaiset sunnuntaipäivät pizzat, minkä lisäksi syödään ravintolassa ehkä kerran kuussa, mikä on sitten erikseen vielä kuutisenkymppiä em. summan päälle.

Tehdään itse iltaruuat eikä käytetä juuri valmisruokia tai eineksiä, paitsi italianpataa tehdessä.

Paljon katsotaan kilohintaa ostoksia tehdessä. Veikkaan, että kun tulot nousee, niin nousee myös kulutus.

(Lisäksi minä syön päivittäin töissä, josta tulee noin 50 euroa lisää kuussa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi