Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoitusta varten kalsareiden sepalukset oikein on? Kukaan mies ei myönnä käyttävänsä

Vierailija
08.01.2013 |

koska on kuulemma hankala kaivella penistä pienestä aukosta, paljon nopeammin asiat tulee toimitettua kun vetää peniksen housunkauluksen yli.

Ja varsinkin jos on toiset housut kalsareiden päällä niin harvoin aukot edes ovat toistensa kohdalla sopivasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhiahan ne periaatteessa on mutta tavallaan ihan hyvä asia myös. Monet tykkäävät käyttää sitä masturboidessa eikä se oikeassakaan seksissä (niille miehille jotka sitä jaksavat jahdata) huono juttu ole koska se mahdollistaa vähän monipuolisemman kiihottamisen tai esileikin.

Vierailija
2/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastraatioahdistuksen - pitää olla muistutus että siellä se pippeli on. Ihan visuaalinen keino se on korostaa miehen sukuelintä ja muistuttaa sen olemassaolosta ,tehdä eroa naiseen ja naisten vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Nyt mä alan katsella kaikkia sepaluksellisia pappakalsareitakin vähän uudella silmällä...

Vierailija
4/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjavien pappakalsareiden sepalusaukon läpi jöpöttävä peenis!

Vierailija
5/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia ne minusta ovat. En ole koskaan käyttänyt miehenä mihinkään. Ehkä vehkeet tuulettuvat paremmin? ;) Tosin olen kokenut joskus talvella pyöreillessä kuinka kylmä viima menee päällimmäisten housujen läpi ja suoraan munille sen typerän aukon takia. Ei kiva.

Ilmeisesti niiden tarkoitus on tosiaan vehkeen ulos saaminen (esim. virtsaamista varten) ilman housujen alas vetämistä. Käytönnössä ennemmin vedän housut alas ja valitsenkin aukottomat kalsarit mikäli mahdollista.

Vierailija
6/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi miesten housuihin tehdä levennys siihen kohtaan. Jos sitä ei olisi tulisi munille tukalat paikat!

Hienompi se mielestäni nyt on.

Vierailija
7/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai tuollaiset nyt ekaa kertaa jouluna.

Vierailija
8/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies keksi kerran, että sepaluksessa on hyvä pitää kännykkää, kun völläilee kotona :)

Vierailija
9/10 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies keksi kerran, että sepaluksessa on hyvä pitää kännykkää, kun völläilee kotona :)

Joo ei se sun mies mitään kännykkää sieltä räpläilly vaan pientä pippeliään

Vierailija
10/10 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajaessa sen kautta on hyvä sujauttaa slerba rakastajattaren suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme