Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy lentokentän vastaanottovirkailijalta! :)

Vierailija
07.01.2013 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

baggage droppiin on yhtä pitkät kuin ennen check-in tiskille?

Ainoastaan käsimatkatavaran kanssa siitä on jotain hytötyä

Vierailija
2/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

milla perusteella valitsette matkustajat jotka saavat upgraden?

Elite statuksen varmaankin, mutta

voiko vaikuttaa omalla pukeutumisella ja kaytoksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan jos matkustaa ilman käsimatkatavaroita, se on kätevä. Myönnän, että Hki-Vantaalla ne on ehkä vähän hölmössä paikassa, kun ne ovat suoraan check in:in edessä, joten kiireellisinä aikoina koko aula on ihan täynnä.

-ap-

Vierailija
4/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin matkustajat pääsevät lennolle varausjärjestyksessä.

-ap-

Vierailija
5/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin matkustajat pääsevät lennolle varausjärjestyksessä. -ap-

eli jos on vaikka exec.platina status one world allianssiin niin ei muka nosta listassa korkeammalle?

Vierailija
6/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kone on ylibuukattu niin matkustajat pääsevät lennolle varausjärjestyksessä. -ap-

upgreidaustakin harrastetaan. Perustuuko se kokonaan portilla olevan virkailijan harkintaan?

Meidät ja pari mummelia upgreidattiin Pariisista Hkiin lennolla, kun tumpeloimme siinä portilla jotain, esim. meillä oli mieheni kanssa boarding passit vaihtuneet :) Oli hieno kokemus, bisnesluokka on kuitenkin niin paljon kalliimpi ettemme omilla rahoilla sitä kustanna.

Vierailija
7/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

( siis kun printtaa netistä)

Vierailija
8/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin matkustajat pääsevät lennolle varausjärjestyksessä. -ap-

eli jos on vaikka exec.platina status one world allianssiin niin ei muka nosta listassa korkeammalle?

Vierailija
9/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sitä ei ole boarding passiin laitettu. Lipusta terminaali kyllä löytyy.

-ap-

Vierailija
10/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näet mihin kaikkialle ihmiset ovat lähdössä? Entä saatko mitään matkoja työsuhde-etuna?

Vierailija
11/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästytkö töissä vai onko asiakkaat kivoja ja jokainen päivä erilainen? Paljonko saat palkkaa?

Vierailija
12/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla on?

Meillä on ongelmia kun asutaan USA:ssa, meillä on Green cardit ja ne koneet ei päästä meitä selvittään itteemme sillä koneella. Tehdään kaikkemme ja silti saadaan viesti, että menkää tiskille. Jonotetaan Tiskille ja sitten tosi töykeesti meille sanotaan, että menkää koneelle. No kun ei se onnistu!!

Sitte kun ei vaan mennä pois, alkavat naputteleen ja kas kummaa, ei se niinvaan onnistu heiltäkään.

Vitsi kun on vaikeeta, ei tiedä kukaan mitä pitäs tehdä, mutta meidän oletetaan itse pystyvän se homma sulavasti vaan hoitavan! Jono seisoo ja muka meidän vika, kaikki puhisee punaisena ja hiki virtaa!

APUVA!

Vierailija
13/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika nuorelta ja uudelta työssäsi.

Onnittelut työpaikasta!

Vierailija
14/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, näitä kysymyksiä tulikin paljon :) Vastaan huomenna lisää.

Ei mulla oikeastaan matkakuumetta ehdi töissä tulla, vaikka kyllä talvella kävi vähän kateeksi kun ulkona oli 20 pakkasta, ja jotkut lähtivät esim. Thaimaan aurinkoon.

Tähän työhön olen kouluttautunut lentokentän järjestämällä kurssilla. Kursseja järjestetään, kun työntekijöitä tarvitaan. Palkkani on reilu 2000€ / kk plus sunnuntai- ja yötyöt.

Viihdyn tässä ammatissa tosi hyvin, tapaan paljon erilaisia ihmisiä eri maista, ja asiakaspalvelu on se mun juttu :) Loppuelämää en kuitenkaan halua tiskillä olla, jossain vaiheessa unelmissa on kiinteistövälittäjän ammatti.

Ikää mulla on 25.v ja olen kohta pari vuotta ehtinyt olla tiskillä. Ei harmita ollenkaan, etten ole lentoemäntä. En usko, että jaksaisin sitä työtä. Tykkään kyllä lentää ja matkustaa, mutta olen aika varma ettei se kuitenkaan olisi mun juttu.

Noissa itsepalvelu check in:ien lähettyvillä pyörii kyllä yleensä kentän henkilökuntaa auttamassa, mutta jos on jotain mutkikkaampia juttuja, kuten green cardit, kannattaa suosiolla mennä suoraan tiskille. Erikoista, että teidät on tiskiltä ohjattu koneelle? Ensikerralla kävelkää vain reippaasti tiskille, ja sanokaa ettei onnistu itsepalvelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä