Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsovatko venäläisturistit sinuakin päästä varpaisiin?

Vierailija
07.01.2013 |

On selvää, että he ovat omasta tyylikkyydestään kovin epävarmoja, kun noin tuijottavat. Itse pukeudun naisellisesti ja korkoihin, mutta en ole sellainen timantti-kuminaama kuin jotkut venäläiset naiset Helsingissä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erota venäläisturistia suomalaismammasta. En kiinnitä huomiota muiden katseisiin. Katselkoon kuka huvittaa ja miten kauan huvittaa.

Vierailija
2/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin nuoren venäläisnaisen ja siis ne kenkien korot olivat sellaiset etten ole koskaan aikaisemmin kenenkään jalassa moisia nähnyt. Ihmetellä täytyy miten tuolla lumisilla ja röpelöisillä kaduilla sellaisilla stileteillä pystyssä pysyy. Kaunis näky muutoin sinänsä.

Vierailija
4/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erota venäläisturistia suomalaismammasta. En kiinnitä huomiota muiden katseisiin. Katselkoon kuka huvittaa ja miten kauan huvittaa.

Minä tunnistan, aina.

Vierailija
5/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin nuoren venäläisnaisen ja siis ne kenkien korot olivat sellaiset etten ole koskaan aikaisemmin kenenkään jalassa moisia nähnyt. Ihmetellä täytyy miten tuolla lumisilla ja röpelöisillä kaduilla sellaisilla stileteillä pystyssä pysyy. Kaunis näky muutoin sinänsä.

Tuijottaminen on epäkohteliasta ja alleviivaa venakkojen pinnallisuutta: kaikki merkit on pakko tiirata ja vielä päätä kääntää, että varmasti näkee oliko se laukku nyt gucci vai guessi.

ap

Vierailija
6/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uutena vuotena Pietarissa kaksi venäläistä muualta tullutta tuli kysymään minulta tietä, ilmeisesti olen venäläisen näköinen:)

Vierailija
7/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on epäkohteliasta ja alleviivaa venakkojen pinnallisuutta: kaikki merkit on pakko tiirata ja vielä päätä kääntää, että varmasti näkee oliko se laukku nyt gucci vai guessi.

ap

Se tuijottaja olin siis minä eikä se venäläinen.

Vierailija
8/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaiuduin aina kauniiksi nuorempana, lapsien jälkeen en aina kerkiä ja korkkarit jääneet kaapin perukoille. Tämä kuulemma kohteliasuus. En ottanut sitä sellaisena. Hävetti kulkea sinä päivänä kaupungilla.

Vierailija
9/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos mikä on nolon näköistä. Kauniit kengät heillä sinänsä, mutta se klomps-klomps-tyyli on kuin katsoisi paskat housussa kaatuuko tuo aivan kohta vai ei..

Vierailija
10/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on epäkohteliasta ja alleviivaa venakkojen pinnallisuutta: kaikki merkit on pakko tiirata ja vielä päätä kääntää, että varmasti näkee oliko se laukku nyt gucci vai guessi. ap

Turisitko venäjää samalla kaverillesi?

Vierailija
11/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoisesti! Oikea, loppuun saakka viety tyylikkyys merkitsee muutakin kuin kalliita, hienoja vaatteita.

Pradan vaatteissa oleva voi olla tyylitön, jos tuijottaa ilkeästi ja on epäkohtelias. Eri asia katsella ihailevasti ja vaikka hymyillä, että kiva laukku sinulla! Murhaava katse omassa pörssissä sen sijaan tuntuu ikävältä.

ap

Vierailija
12/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaivaa itseäni sillä, tuijottaako joku vai ei. En ole vuosiin edes huomannut sitä ellei kaveri kerro, että tuo tuijottaa. Mitäs siitä mitä joku miettii? Ei vaikuta elämääni, turha murehtia ja pilata päivänsä sellaisella.

Vierailija
13/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoisesti! Oikea, loppuun saakka viety tyylikkyys merkitsee muutakin kuin kalliita, hienoja vaatteita.

ap

Siniset maalatut silmät, turkit ja homsuiset hiukset...

Vierailija
14/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaivaa itseäni sillä, tuijottaako joku vai ei. En ole vuosiin edes huomannut sitä ellei kaveri kerro, että tuo tuijottaa. Mitäs siitä mitä joku miettii? Ei vaikuta elämääni, turha murehtia ja pilata päivänsä sellaisella.

Vierailija
15/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katsele tuijottaako ihmiset minua vai ei, kuljen omissa ajatuksissani tuolla kaupungilla ja ostoksilla.

Vierailija
16/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on epäkohteliasta ja alleviivaa venakkojen pinnallisuutta: kaikki merkit on pakko tiirata ja vielä päätä kääntää, että varmasti näkee oliko se laukku nyt gucci vai guessi. ap

Turisitko venäjää samalla kaverillesi?

Kaikilla kahdeksalla ässällä!

Vierailija
17/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulipukumammassakin on enmmän tyyliä. Laitettuja tai ehkä naisellisia saattavat olla, mutta minusta pukeutuminen ja olemus on poikkeuksetta mautonta. Ja useimmat näyttävät "maksullisilta" tai ainakin "ylläpidetyiltä"

Vierailija
18/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sata varma, että oma matkustelu on minimissä. Ehkä on kaksi risteilyä tehty naapurimaihin.

Kun ihmiset matkustelee niin tietenkin sitä katsotaan ympärille mm vaatteita ja tyyliä. Mitä ihmeen nega huomauttamista siinä on? Opetelkaa hymyilemään niin olette paree mainosta omalle maallenne!

Vierailija
19/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kahvilla suomessa asuvan venäläisystävättäreni kanssa, ja naapuripöydän venäläisnaiset supisivat jotain siisteydestämme. Olimme tulossa salilta emmekä olleet todellakaan tip top. Puhumme molemmat venäjää ja toivotimme hyvät päivänjatkot poistuessamme. :D

Vierailija
20/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sata varma, että oma matkustelu on minimissä. Ehkä on kaksi risteilyä tehty naapurimaihin. Kun ihmiset matkustelee niin tietenkin sitä katsotaan ympärille mm vaatteita ja tyyliä. Mitä ihmeen nega huomauttamista siinä on? Opetelkaa hymyilemään niin olette paree mainosta omalle maallenne!

Toki + ne kaksi kanarianmatkaa. :D

Olen käynyt useissa maissa ja asunut lapsena kahdessa maassa. Venäläiset ovat todella eniten kiinnostuneita muiden habituksesta. Italiassa sulaudun massaan täysin, samoin Ranskassa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän