Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsovatko venäläisturistit sinuakin päästä varpaisiin?

Vierailija
07.01.2013 |

On selvää, että he ovat omasta tyylikkyydestään kovin epävarmoja, kun noin tuijottavat. Itse pukeudun naisellisesti ja korkoihin, mutta en ole sellainen timantti-kuminaama kuin jotkut venäläiset naiset Helsingissä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson venäläisnaisia koska useimmat ovat kauniita ja hyvinpukeutuineita. Kateellisena panen myös merkille korkeat korot, ja miten sujuvasti he niillä liikkuvat, itse kun olen aivan toivoton kompurajalka enkä voi yli 3cm korkoja pitää, paitsi istuessa.

Vierailija
22/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistatus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ongelma on ennemmin se, että venäläisiin on tosi vaikea saada mitään kontaktia. Musta olisi kivaa, että venäläisturistit toisivat vähän väriä ja elämää Helsinkiin, mutta ne tuntuu ennemmin pelkäävän meitä suomalaisia kuin olevan meistä kiinnostuneita. Ainakaan mua, isoa miestä, ei yksikään venäläinen katsele ns vahingossakaan.

Ja siis tää pätee niin naisiin kuin miehiin kuin pariskuntiin ja aina seureisiinkin.

Vierailija
24/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ihmetellen, että miten kehtaan liikkua ulkona tän näköisenä.

Vierailija
25/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kuitenkin SUOMALAINEN ja ei tarvitse rynniä muualle ostoksille.

Vierailija
26/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvenäläismammat jossain Prismassa keskittyvät ostoksiinsa, eivätkä ole mielestäni viimeisen päälle laitettuja.

Stockalla taas on usein tosi tyylikkäitä, ilmeisen rikkaita ja hoikkia venäläisnaisia, joiden möhömahaiset miehet odottavat rouviaan. Nämä taas ovat niin paljon matkustelleita, etteivät tuijottele ihmisiä.

Vierailija
27/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kaakkois-Suomessa rajan lähellä ja täällä on venäläisturisteja jatkuvasti. Eivät ole koskaan tuijotelleet. Usein kysyvät tietä, ja ovat kovin kiitollisia neuvoista. Englantia tai venäjää puhun heille. Minä sen sijaan katselen heidän vaatteitaan, etenkin monet venäläisnuoret ovat tyylikkäästi pukeutuneita.

Vierailija
28/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua moni suomalainen usein luullut venäläiseksi..aluksi varsinkin loukkaannuin. En tiedä mistä johtuu.. aina kyllä korkokengissä kuljen, mutta niinpä moni muukin suomalainen nainen. En edes meikkaa, muuten kyllä laittaudun. Liekö sitten johtuu pituudestani ja pitkistä hoikista jaloistani, mikä on ehkä suomalaisille epätyypillisempää. Miltään maksetulta naiselta en kyllä näytä pienimmässäkään määrin..pikemminkin hyvin luonnolliselta.

Viimeksi kesällä olimme ulkomailla, menin erään pariskunnan ohi, mies katsoi minua ja sanoi vaimolleen: "tuossa meni joku venäläinen". No, tuolloin minulla oli kyllä lyhyet shortsit ja toppi, rantalomalla kun oltiin. Harmitti kun en tajunnut sanoa :"Olen kyllä ihan suomalainen..kiva nähdä muitakin suomalaisia täällä" tms. Ois voinut ukko mennä vähän noloksi. :D

Vierailija
29/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sitten johtuu pituudestani ja pitkistä hoikista jaloistani, mikä on ehkä suomalaisille epätyypillisempää.

että mihin perustuu. Minun venakkotuttuni on pieniä tukevia tätejä. Onhan se selvää että isoon kansaan mahtuu jos jonkinlaista porukkaa, tietty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi