Kauanko teit YAMK-opinnäytetyötäsi? Jos joka päivä tekee 6-8 h, kauankohan menis?
Kommentit (16)
Mä tein tavallistakin AMK-opinnäytetyötä varmaan lähes kuukauden joka päivä monta tuntia. Ja olen nopea kirjoittaja ja tekijä.
4 päivänä viikossa 8-10 h päivässä. Kerran viikossa oli tapaaminen ohjaajan kanssa, kesto 2-3 h.
Työn pituus 280 sivua, sisälsi sekä kvalitatiivisen että kvantitatiivisen tutkimuksen. Teoriaosuus noin 100 sivua.
Oma opinahjoni halusi jostain kumman syystä hidastaa valmistumista. Tein / minulla oli mahdollisuus tehdä YAMK opinnäytetyötä täysipäiväisesti yli puoli vuotta, mutta en saanut riittävästi ohjausaikaa sen loppuunsaattamiseksi. Sitten aloitin työt ja viimeiseen silaukseen menikin yllättävän kauan. Yhteensä tein lopputyötäni siis 1,5v.
4 päivänä viikossa 8-10 h päivässä. Kerran viikossa oli tapaaminen ohjaajan kanssa, kesto 2-3 h.
Työn pituus 280 sivua, sisälsi sekä kvalitatiivisen että kvantitatiivisen tutkimuksen. Teoriaosuus noin 100 sivua.
Kai Yamk lopputyötkin siis löytyy netistä kuten gradut? Muuten en nimittäin usko. Eikä tohon silti menis noin kauan aikaa.
4 päivänä viikossa 8-10 h päivässä. Kerran viikossa oli tapaaminen ohjaajan kanssa, kesto 2-3 h. Työn pituus 280 sivua, sisälsi sekä kvalitatiivisen että kvantitatiivisen tutkimuksen. Teoriaosuus noin 100 sivua.
4 päivänä viikossa 8-10 h päivässä. Kerran viikossa oli tapaaminen ohjaajan kanssa, kesto 2-3 h. Työn pituus 280 sivua, sisälsi sekä kvalitatiivisen että kvantitatiivisen tutkimuksen. Teoriaosuus noin 100 sivua.
Kai Yamk lopputyötkin siis löytyy netistä kuten gradut? Muuten en nimittäin usko. Eikä tohon silti menis noin kauan aikaa.
muualtakaan tällä hetkellä.
Mikä tuossa nyt muka on uskomatonta?
muualtakaan tällä hetkellä.
Mikä tuossa nyt muka on uskomatonta?
muualtakaan tällä hetkellä. Mikä tuossa nyt muka on uskomatonta?
Ja kyllä on salainen, koska on liittyy erään yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen ja strategiaan.
Jos et tiennyt, lopputyön voi hakea salaiseksi.
Eihän niissä edes tarvita mitään tutkimuksia, menetelmän saa itse keksiä ja sitten vähän sitaatteja. Lopuksi "aihe on tärkeä ja sitä pitäisi tutkia lisää".
yleensä siitä poistetaan ne salaiset osuudet ja teoriaosuus on julkista. Aika outoa, että koko työ salataan. Nähtävästi joku on AMK:ssa, jossa opettajat eivät ole täysin työnsä tasalla.
Toimeksiannosta toteutettujen opinnäytetöiden osalta voidaan menetellä poikkeavasti, jos opinnäytetyö sisältää osia, jotka on määrätty salassa pidettäväksi, laki viranomaisten toiminnan julkisuudesta 24 § mukaisesti.
Tällöin toimitaan seuraavasti:
a.
liiteaineisto julistetaan salaiseksi, muu opinnäytetyö jää julkiseksi tai
b.
tarvittaessa koko opinnäytetyö voidaan julistaa salaiseksi määräajaksi, jos julkisuudesta on taloudellista vahinkoa tai tiedon julkistaminen aiheuttaa opinnäytetyön tekijälle tai tutkimuksen toimeksiantajalle haittaa (vrt. laki viranomaisen julkisuudesta 621/1999/§24).
Jos tätä ei tajua trolliksi niin ei kannata harkita ylemmän asteen opintoja :D
Trollol kirjoitti:
Jos tätä ei tajua trolliksi niin ei kannata harkita ylemmän asteen opintoja :D
Tarkoitin siis sitä 280 sivun opinnäytetyötä, jossa oli 100 sivun teoriaosuus.
Mä tein tavallistakin AMK-opinnäytetyötä varmaan lähes kuukauden joka päivä monta tuntia. Ja olen nopea kirjoittaja ja tekijä.