Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi viettävänsä hetken kanssani eilen klo 01:stä eteenpäin

Vierailija
06.01.2013 |

ennen nukkumaanmenoa. Kyllä vain, siinä vaiheessa oli minun vuoroni kyseisenä päivänä. No, miehen vanha tuttu vuosien takaa (mies) soitti kännipuhelun ja mieheni puhui sitten hänen kanssaan yli kahteen. Minä menin nukkumaan ja käskin miehen sohvalle. Tämä huomion määrä kuvaa avioliittoni nykytilaa loistavasti. Miltä sinusta tuntuisi minuna?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttäisi ihan älyttömästi, ja olen moista kokenutkin. Mun eksä lähti kesken seksin harrastamisen puhumaan kaverinsa kanssa puhelimeen. Täytyy sanoa, että v*tutti ja lujaa, ja aloin nukkumaan. Mies sanoi "haluavansa tulla muistetuksi siitä, että hänellä oli aina aikaa kavereillensa."

Seuraavalla kerralla, kun aloimme sekstailemaan, varmistin että kaikki omistamamme puhelimet ovat sängyssä, että mies varmasti kuulee, kun ne soivat.

Vierailija
2/3 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen jatkaa... Siinä vaiheessa mies tajusi olevansa hiukan naurettava, kyllä niiden kavereiden kanssa voi jutella muulloinkin, kuin kesken seksin harrastamisen. (Olimme vielä kaukosuhteessa, joten emme edes nähneet usein miehen kanssa.) Pisti mut sitten "etusijalle."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mieluummin vaikka yksin. Tänäänkään hän ei ole puhunut mulle lainkaan. Tuntuu niin pahalta. En tiedä, pitäisikö mun antaa tämän hiipua pois vai repäistä kipeästi irti.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan