Onko supernannylla omia lapsia?
Mitä mieltä olet ohjelmasta ja nannysta ylipäätään?
Kommentit (13)
http://en.wikipedia.org/wiki/Jo_Frost
Ohjelmasta pidän ja uskon, että moni saa siitä hyviä vinkkejä.
Miksi pitäisi olla omia lapsia, kun on työskennellyt lastenhoitajana vuosikaudet? Ei voi väittää, ettei olisi kokemusta.
On muuten olemassa tietty naistyyppi: lapseton, läski ja työskentelee joka lastensuojelu- tai lastenhoitoalalla.
Oletteko muutkin tunniastaneet tälläisiä naistyyppejä?
teidän mielestänne lesbo vai hetero?
Pakko kyllä sanoa, että oma kasvattajuus, opettajuus, muuttui radikaalisti sen jälkeen kun sain 3 omaa lasta. Opin armahtamaan vanhempia. Rehellisesti sanottuna, en haluaisi, että lastani opettaa henkilö joka ei ole itse synnyttänyt lapsia. Alleviivaan sanaa synnyttänyt,koska mielestäni myöskään adoptiovanhemmuus ei yllä samalle kokemuksen ja psykologian tasolle kuin itse synnyttäminen.Saahan näitä mielipiteitä olla.
Pakko kyllä sanoa, että oma kasvattajuus, opettajuus, muuttui radikaalisti sen jälkeen kun sain 3 omaa lasta. Opin armahtamaan vanhempia. Rehellisesti sanottuna, en haluaisi, että lastani opettaa henkilö joka ei ole itse synnyttänyt lapsia. Alleviivaan sanaa synnyttänyt,koska mielestäni myöskään adoptiovanhemmuus ei yllä samalle kokemuksen ja psykologian tasolle kuin itse synnyttäminen.Saahan näitä mielipiteitä olla.
voit todella ymmärtää mitä on olla äiti ja miten herkkää äitiys on!
Aivan, vasta kun olet 9 kuukautta kasvattanut lasta vatsassasi,
esittää ja leikkii äitiä jonkin adoption kautta, vois polkee suohon.
Syntyy vaikka 1 kk liian aikaisin. Sekään ei ilmeisesti riitä ymmärryksen saamiseen?
Sinällään kyllä pointti tuossa:
Mielestäni äitiys tuo tiettyä syvyyttä tai tunnetta tai jotai....
Mun on ainenkin helpompi viisastella, neuvoa toisten lasten kasvatusta, mutta omien kanssa mikään ei sitten enää olekkaan niin yksinkertaista.. Ei vaan jaksa aina olla 24/7 niin johdonmukainen, tavoitteellinen.... läpä..läpä..
ettei sillä ole omia lapsia. Jos sillä olisi, niin se olisi liian ymmärtäväinen ja kattoisi sitä paskaa käytöstä läpi sormien liikaa eikä piiskaisi niitä vanhempia jaksamaan olemaan kurinalaisempia!
Musta se ohjelma on hyvää viihdettä ja jotkut jutut on ihan ok. Ainut mikä mua ärsyttää on se, että kun se saarnaa niille vanhemmille, niin tuntuu kuin se yrittäis käyttää mahdollisimman hienoja sanoja kuullostaakseen viisaammalta. Puhuis vaan suoraan!