Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko supernannylla omia lapsia?

Vierailija
06.01.2013 |

Mitä mieltä olet ohjelmasta ja nannysta ylipäätään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ohjelma on hyvää viihdettä ja jotkut jutut on ihan ok. Ainut mikä mua ärsyttää on se, että kun se saarnaa niille vanhemmille, niin tuntuu kuin se yrittäis käyttää mahdollisimman hienoja sanoja kuullostaakseen viisaammalta. Puhuis vaan suoraan!

Vierailija
2/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän sarjasta kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://en.wikipedia.org/wiki/Jo_Frost

Ohjelmasta pidän ja uskon, että moni saa siitä hyviä vinkkejä.

Vierailija
4/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla omia lapsia, kun on työskennellyt lastenhoitajana vuosikaudet? Ei voi väittää, ettei olisi kokemusta.

Vierailija
5/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten olemassa tietty naistyyppi: lapseton, läski ja työskentelee joka lastensuojelu- tai lastenhoitoalalla.

Oletteko muutkin tunniastaneet tälläisiä naistyyppejä?

Vierailija
6/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestänne lesbo vai hetero?

Vierailija
7/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä sanoa, että oma kasvattajuus, opettajuus, muuttui radikaalisti sen jälkeen kun sain 3 omaa lasta. Opin armahtamaan vanhempia. Rehellisesti sanottuna, en haluaisi, että lastani opettaa henkilö joka ei ole itse synnyttänyt lapsia. Alleviivaan sanaa synnyttänyt,koska mielestäni myöskään adoptiovanhemmuus ei yllä samalle kokemuksen ja psykologian tasolle kuin itse synnyttäminen.Saahan näitä mielipiteitä olla.

Vierailija
8/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio-ope?

Vierailija
9/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä sanoa, että oma kasvattajuus, opettajuus, muuttui radikaalisti sen jälkeen kun sain 3 omaa lasta. Opin armahtamaan vanhempia. Rehellisesti sanottuna, en haluaisi, että lastani opettaa henkilö joka ei ole itse synnyttänyt lapsia. Alleviivaan sanaa synnyttänyt,koska mielestäni myöskään adoptiovanhemmuus ei yllä samalle kokemuksen ja psykologian tasolle kuin itse synnyttäminen.Saahan näitä mielipiteitä olla.

voit todella ymmärtää mitä on olla äiti ja miten herkkää äitiys on!

Vierailija
10/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, vasta kun olet 9 kuukautta kasvattanut lasta vatsassasi,

esittää ja leikkii äitiä jonkin adoption kautta, vois polkee suohon.

Vierailija
11/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyy vaikka 1 kk liian aikaisin. Sekään ei ilmeisesti riitä ymmärryksen saamiseen?

Vierailija
12/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään kyllä pointti tuossa:

Mielestäni äitiys tuo tiettyä syvyyttä tai tunnetta tai jotai....

Mun on ainenkin helpompi viisastella, neuvoa toisten lasten kasvatusta, mutta omien kanssa mikään ei sitten enää olekkaan niin yksinkertaista.. Ei vaan jaksa aina olla 24/7 niin johdonmukainen, tavoitteellinen.... läpä..läpä..

Vierailija
13/13 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sillä ole omia lapsia. Jos sillä olisi, niin se olisi liian ymmärtäväinen ja kattoisi sitä paskaa käytöstä läpi sormien liikaa eikä piiskaisi niitä vanhempia jaksamaan olemaan kurinalaisempia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä