Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei meidän koulun opet laita läksyjä Helmeen/Wilmaan

Vierailija
06.01.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on poissa, niin joutuu kysymään kaverilta. Joskus, kun ei keltään kaverilta ole sairaana saanut tietää läksyjä, niin olen laittanut wilman kautta opettajalla kysymyksen. Vastaavat, mutta ärtyneinä ja se vaikuttaa heti oppilaan aktiivisuuteen negatiivisesti.

Vierailija
2/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi. Mitäpä jos vaikka ihan oma-alotteisesti tekee kirjasta tunteja vastaavat seuraavat kappaleet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi. Mitäpä jos vaikka ihan oma-alotteisesti tekee kirjasta tunteja vastaavat seuraavat kappaleet...

mutta nyt yläasteen puolella pomppivat miten sattu esim. matematiikassa. Mutta pääsääntöisesti varmasti hyvä ohje.

Mistä tämä vanha ketju vielä nousi:)

Vierailija
4/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska opetan oppilaita vastuullisuuteen ja omista asioista huolehtimiseen. Läksyt merkitään taululle, ja siitä kukin merkitsee ne omiin läksykirjoihinsa/läksyvihkoonsa.

Terv. 3.lk:n ope

Vierailija
5/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pidäkään laittaa...

Vierailija
6/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska opetan oppilaita vastuullisuuteen ja omista asioista huolehtimiseen. Läksyt merkitään taululle, ja siitä kukin merkitsee ne omiin läksykirjoihinsa/läksyvihkoonsa.

Terv. 3.lk:n ope

Miksi ette kaikkien hyvien neuvojenne keskellä opeta myös sivistynyttä kieltä?

Vierailija
7/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa läksyjä Wilmaan. Oppilaalla sen sijaan on velvollisuus kirjata itse ylös, mitä tunnilla annetaan läksyksi. Jos on sairas, oppilaan on itsensä kysyttävä luokkatovereilta läksyt.

Itse kyllä kirjaan läksyt aina Wilmaan. Voin sitten vedota siihen, että läksyt näkyvät Wilmasta, jos poissa ollut oppilas sanoo, ettei saanut kaveria kiinni, tai tunnilla ollut oppilas väittää, että jotain tehtävää ei tullut läksyksi. Suojaan sillä tavallaan omaa selustaani. Tähän se on mennyt nykyteinien ja varsinkin nykyhuoltajien kanssa.

Vierailija
8/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa läksyjä Wilmaan. Oppilaalla sen sijaan on velvollisuus kirjata itse ylös, mitä tunnilla annetaan läksyksi. Jos on sairas, oppilaan on itsensä kysyttävä luokkatovereilta läksyt.

Itse kyllä kirjaan läksyt aina Wilmaan. Voin sitten vedota siihen, että läksyt näkyvät Wilmasta, jos poissa ollut oppilas sanoo, ettei saanut kaveria kiinni, tai tunnilla ollut oppilas väittää, että jotain tehtävää ei tullut läksyksi. Suojaan sillä tavallaan omaa selustaani. Tähän se on mennyt nykyteinien ja varsinkin nykyhuoltajien kanssa.

Vierailija
9/10 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oppilaat tekevät sen:)

Vierailija
10/10 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä laita paljon mitään muutakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi