Elina Hermanson, mitä mieltä?
Kommentit (3)
Olen itse 22-vuotias nainen, täytän enskuussa 23v. Mulla on pari vuotta itseäni vanhempi mies ja sitten meillä on 2008 syntynyt poika ja tällä hetkellä toista kertaa raskaana.
Sain esikoiseni siis 18-vuotiaana ja se oli ihan harkittu päätös, koska:
- Halusimme lapsen & koimme olevamme valmiita vanhemmiksi
- Olen rakastanut hoitaa 13-vuotiaasta pikkuvauvoja ja 15-vuotiaasta vähän isompia lapsia, mutta edelleen pikkusia (alle 10v.)
- Olen ollut ainut lapsi, koen tämän vaikuttavan siihen että halusin oman lapseni heti täysi-ikäisenä
- Omat vanhempani ovat saaneet minut huomattavasti vanhempana (32v.), tämäkin vaikutti siihen että halusin oman lapseni nuorempana.
Ja hyvin meillä vetelee.
Haistatan noille Elinan jutuille suitsait paskat.!
16-vuotiaana muutin jo omilleni ja astuin työelämään ihan omasta tahdostani.
Ja se että olisin tarvinnut 18-vuotiaana äitinä vara-aivoja, niin.............................. Empä sano tähän muuta kuin, että toivottavasti kukaan ei ota tuollasta harakkaa kovin tosissaan
t. aloittaja
Niin sinne se sitä täys-ikääkin varmaan sitten kaavailee...
Eihän tuon taktiikalla ihminen aikuistu vasta kun 30-vuotiaana!
18v. täysi-ikäisyydelle on ihan hyvä raja siinä mielessä, että on muutaman vuoden alle 20v. joten näin 18-19v menee ennemmin sitä aikuisuutta opetellessa ja 20-vuotta täyttäneenä astuukin nuorten aikuisten piiriin sitten.
Muutenkin jos aatellaan vaikka joidenkin koulukiusattujen kannalta (itseäni haukuttiin pidemmän päälle koulussa jatkuvasti läskiksi ja rumaksi koska olin hieman ylipainoinen ennen kun 15-vuotiaana rupesin laihduttamispuuhiin.) niin olempa kuulkaa aivan saatanan onnellinen ettei Elina Hermansonin tapanen ihminen pystyny pakottamaan minua olemaan koulussa 9-vuotta pidempään. :)) kiitos siitä!
Musta tuntuu, että mulle tuli järki päähän vasta kolmekymppisenä.