Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon sinulla on ystäviä?

Vierailija
05.12.2005 |

Siis sellaisia ystäviä, joiden kanssa olet tiiviisti tai jollainlailla säännöllisesti yhteydessä?

Itsestäni tuntuu, että tämä elämäntilanne on luisunut sellaiseksi, että en voi oikeastaan sanoa ,että minulla olisi ystäviä.... niin surulliselta kuin se kuulostaakin.

Tuttavia kyllä on, sellaisia joiden kanssa tavataan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa tms., mutta sellaista sydänystävää, jolle voisi pirauttaa ihan koska vaan ei ole.....

Olenko ainut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiveimmin taidan olla tekemisissä työkavereiden kanssa:-/

Kaipaisin todella ystävää, mutta tässä iässä uusia, kunnollisia ja kestäviä ihmissuhteita tuntuu olevan kovin vaikea enää solmia...

Vierailija
2/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli nuorempana paljon ystäviä ja läheisiäkin. Naimisiinmenon ja lasten jälkeen ystävät ovat vaan harventuneet ja on tosi vaikeaa saada uusia ystäviä. Olen tavannut monia mukavia ihmisiä ja olen mielestäni sosiaalinen, iloinen jne. Olemme pitäneet yhteyttä jonkin aikaa ja sitten se on aina jäänyt. Voisin tietysti itsekin yrittää enemmän, mutta joillakin vaan on niin helppoa löytää aikuisenakin sydänystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä työn ja perheen pyörityksessä enää ehtisikään pitää moneen kaveriin/ystävään yhteyttä.

Minulle riittää nämä muutamat luottokamut!

Vierailija
4/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kaverit (2 pariskuntaa ja 1sinkkumies) olen nakittanut poikani kummeiksi, joten heitä tulee nähtyä.. :) Kummius velvoittaa. Ja sit on ihan sukulaiset ja hyvänpäivän tutut. Ystäväni ei ole siis kadonneet. Ihan hyvä mieli mulla. :)

Vierailija
5/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereina pidän sellaisia, jopa lastemme kummeja jotka joskus olen lukenut ystävikseni, joita nähdään muutaman kerran vuodessa ja kuulumiset vaihdetaan tekstivistitse joskus.

Vierailija
6/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama aikuisiällä saatu ystävä ja tietty liuta kavereita ja tuttavia. Totta on kyllä että hyvä ystävä on kultaakin kalliimpi, enpä pois vaihtaisi.

Vierailija
7/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan 7 ystävää ja liudan hyviä kavereita...Eikä ole perheen perustaminen pahemmin vaikuttanut suhteiden säilymiseen.

Vierailija
8/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä kavereita on kymmenisen. kavereita ja tuttuja monia.

tärkeimmät ovat kuitenkin ystävät ja olen onnellinen, että minulla on niitä kaksi! :)

Vierailija
9/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sellaisia kavereita ja tuttuja on kymmeniä.

Mutta nuo kaksi ovat sellaisia,jotka tunnen ja he tuntevat minut läpikotaisin ja ei ole asiaa jota en voisi heille sanoa/kertoa/kysyä.

Vierailija
10/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on lapsuuden ystävä ja, toisen olen tuntenut yläasteelta lähtien. Voin luottaa molempiin ihan kybällä ja, he minuun. Nää 2 ystävää riittää mulle. Sitten on muutama kaveri ja, niistäkin tykkään kovasti.

Vierailija
11/14 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun verran sitten kavereita...joita näkee silloin tällöin..

Vierailija
12/14 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa näen ja soittelen säännöllisesti, lisäksi hyviä kavereita on muutamia, joiden kanssa pidän yhteyttä, mutten niin säännöllisesti.

Vierailija
13/14 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muita ystäviä ala-asteen jälkeen ollut.

Vierailija
14/14 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan yheydessä muutenkin melki päivittäin puhelimessa, ja treffaillaan lasten kanssa..