pääseekö miehenne baariin
Kommentit (16)
osaan minä vatsatautista yksinkin hoitaa. Käy niin harvoin kuppiloissa, että jos jotain on sopinut, niin miksi joku yrjötauti sitä estäisi.
Mutta olenkin ollut yksinhuoltaja aikanaan, joten ei ole ongelma selvitä asioista yksinkin.
ainakin jos ihan perusilta kavereiden kanssa, eikä parhaan ystävän häät tms. Ihan siltä varalta, että vaikka itse sairastuisin miehen poissaollessa tai hoivatessaan krapulaansa seuraavana aamuna.
(Mies käy baarissa pari kertaa kuussa, tämä ei haittaa minua.)
ei se kyllä lapsia mukana baareissa pidä, joten jos ei ole molemmat nilkat poikki niin varmasti pääsee. sitten se ehkä tilaa taksin.
ja mielellään lähteekin pois vatsataudin keskeltä, mäkin lähtisin.
Valitsin raittiin ei näitäkään ongelmia.
siinä tapauksessa käveleminen baarin ovesta sisään sujuu helpommin. :)
Se meni kun halus ja nyt sillä on kuulemma lapsia muuallakin.
Että semmoinen tapaus!
Mies käy niin harvoin baarissa, että saa kyllä mennä silloin kun on suunnitellut. Kuluneen vuoden aikana kävi tasan neljä kertaa baarissa. Firman pikkujoulut, firman kesäjuhlat ja parin kaverin karonkka. Urakehityksen kannaltaltakin on noissa pippaloissa hyvä olla mukana.
Selviän kyllä vatsatautisten lasten kanssa. Kokemusta on. Mies itse asiassa on aika huono tuossa hommassa. Ei herää ekoihin kakomisääniin eikä pysty huuhtomaan isoimpia oksennuksia lakanoista oksentamatta itse.
jos meillä olisi minä tai lapset kipeinä. Se nyt ei vaan olisi "normaalia" vanhemman ajattelua.
Se nyt ei vaan olisi "normaalia" vanhemman ajattelua.
Jos kyse olisi esim. parhaan ystäväsi polttareista. Et menisi jos lapsesi oksentaisi?
Mies ei käy usein baareissa, mutta aina kun käy, niin kyllä reissuun on joku hyvä syy, esim. polttarit.
todellakaan pääsisi, jos jostain kumman syystä sille tulisi mieleen mennä.
En pysty siivoamaan oksennuksia oksentamatta itse, joten meillä lasten vatsataudit on lähes 100% miehen hoidettavia tapauksia.
Ja olis ihan kiva, ettei mies lähde tartuttamaan tautia muualle.
Munkin mies sitten. Kavereita meni sovitusti näkemään. Odotti tosin että pahin ohi, et isompi ei oksentanut pariin tuntiin ja söi jo vähän. Ainoo et pienempi on tissillä öisin roikkuva vauva eli jos se herää kun toinen oksentaa tai ripuloi niin olen eritteessä...
Kuulemma ei nähny estettä menolleen mutta vähän mua harmittaa jäädä hoitaan lapsia kun toinen näkee mieluummin baarissa ystäviä. En usko että ois suostunu jäämään ite tänne mun lähtiessä.
Periaatteessa en halua rajoittaa menoja mutta en voi olla tuntematta pientä ärtymystä.
Toivottavasti isompikin nukkuu nyt eikä enää herää oksentaan (oksensi kerran miehen lähdön jälkeen).
Mutta se menee silti. Olisi joka viikonloppu menossa useita kertoja ja baariin asti menee pari kertaa kuussa. Joskus jopa 8. Eli pe ja la iltana joka viikonloppu samassa kuukaudessa. Ei kiva... Onnksi ei sentään yksin lähd. Menee vain jos joku kaveri pyytää.
jos taas on aiemmin sovittu, esim. kaverin varpajaiset tai pikkujoulut, saa mennä.
Vähän väärin kyllä sanoa, että "saa mennä", koska minä en määrää enkä kiellä. Ilmaisen mielipiteeni, usein myös kannustan lähtemään kavereiden kanssa, meillä nämä ovat keskusteluja, eivät riitoja.
osaan minä vatsatautista yksinkin hoitaa. Käy niin harvoin kuppiloissa, että jos jotain on sopinut, niin miksi joku yrjötauti sitä estäisi.
Mutta olenkin ollut yksinhuoltaja aikanaan, joten ei ole ongelma selvitä asioista yksinkin.
Joten siinäpä menee jos mieli tekee.
joskus on jo niin kännissä kotona, ettei pääse edes ovesta ulos, ja mä raahaan sen sänkyyn. Silloin se jää kiltisti kotiin - joskus oksentaa itekin!
Mies käy siellä kerran kahdessa vuodessa, että...