Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äkkirikastunut, neuvokaa minua.

Vierailija
05.01.2013 |

Eli mistä löydän laadukkaimmat vaatteet suomesta itselleni, miehelleni ja 11v lapselleni? Kerrankin voin mennä vaateostoksille ilman että tarvii hintalappua katsoa. Tähän asti aina kituutellut alennusmyynneissä ja itselleni en olekaan ostanut mitään varmaan yli vuoteen. Seppälät ja henkkamaukat on tuttuja, mutta mistä saisi niitä oikeita hyviä merkkivaatteita?? Entäs kengät? En pysty oikein vielä sisäistämään tätä uutta tilannetta kun oikeasti olen koko ikäni elänyt lähes kädestä suuhun. Outo fiilis.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrmasti osaa arvostaa kituuttamisen jälkeen sitä ettei tarvitse joka penniä miettiä ja voi ostaa sellaisia vaatteita kuin haluaa.

En ole mikään ekspertti vaateasioissa mutta varmasti stockmannilta löytyy paljon laadukkaita merkkituotteita monipuolisesti. Sinne luultavasti itse menisin perus käyttö- ja työvaatteita ostamaan. Sitten jos Helsingissä asuu niin varmasti löytyy pieniä naisten ja miestenvaateliikkeitä joissa myydään laadukasta, usein kotimaistakin vaatetta.

Vierailija
2/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voititteko lotossa, arvoissa, kenossa..? Perintö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt lääke.

Vierailija
4/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Saint Laurent, Chanel, Vuitton, Gucci, Manolo Blahnik, Louboutin, Vera Wang, Oscar de la Renta...mikä tässä on vaikeaa???????

Vierailija
5/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asut? Se tieto helpottaisi neuvojia. Stockmann on ainakin aina hyvä. Siellä on pukeutumisneuvojiakin.

Vierailija
6/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa ostatkin, älä tee äkkirikastuneen yleisintä virhettä; näkyviä logoja vaatteissa. Et ole kävelevä mainostaulu.

Oikeasti laadukkaissa vaatteissa ei näy logoja, vaan hinta tulee leikkauksista ja materiaalien laadusta. Yllä mainittiin mm. Gucci, LV ja YSL joista kaikki tekevät juuri äkkirikastuneille tarkoitettuja, mauttomia sotkuja jotka on valmistettu ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi Espritin ja muiden halpojen merkkien vaatteet.

Kultalusikka suussa syntynyt M21

Vierailija
7/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Saint Laurent, Chanel, Vuitton, Gucci, Manolo Blahnik, Louboutin, Vera Wang, Oscar de la Renta...mikä tässä on vaikeaa???????

Hän pyysi laatua eikä ökykallista merkkikamaa. Ihan tavallista laatua suomessa voi ostaa kyllä monista paikoista. Mutta tarvitsisin vähän tarkemmat ohjeet. Haetko haalareita vaiko juhlavaatteita. Korkokenkiä vaiko ulkoilukenkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän