Maksullinen ammattikirjailija nyt paikalla. Olen se mies, joka esiinnyn naisena.
Arvaatko mitkä ovat kirjoituksiani? Mitä tiedät minusta?
Kommentit (8)
Olen itse maksullinen ammattikirjanpitäjä.
mutta ei kannata tulla neuvomaan kun kuulun niihin, joiden jutut opet laittoivat virheiksi, mutta joutuivat myöhemmin pyytämään anteeksi, koska olivat korjanneet oikean muka vääräksi. Ei sattunut vain kertoja yksi.
Eli mikä kielioppivirhe? Ammattikirjailijalla on ihan oma kieli. Sen lisäksi kielenkäyttö on myös näkymätön lasimuuri eri yhteiskuntaluokkien välillä (niistähän niin tykätään puhua tällä palstalla) ja tässä on nyt sitten joku edustaja, joka ei kuulu johonkin sivistymättämiin working-class porukoihin (sivistyneitäkin working-class edustajia on pilvin pimein) ja se nyt kuvastuu sitten tuossa kielenkäytössä.
Ja tömmöiset vuodatukset tuskin ovat jotain aineita tms, joissa jokainen pilkku ja piste korjataan ja laitetaan oikealle paikalleen. Se homma tehdään vähän toisessa kirjoitusvaiheessa. Tämä on vain jotain ajatusten virtaa, jossa kirjoitetaan kaikki, minkä yhtä hyvin voisi puhuen sanoa. Tämä on kuin olisi nykypäivän "laulaja". Eivätkös ne "laulajat" ennen kiertäneet kertomassa laulaen kaikenlaisia juttuja. Tunnistatko jonkun rytmin tämän laulajan teksteistä vai etsitkö vain jotain kielioppivirheitä?
Paska kirjoittajalta ainakin olet.
Ja sen lisäksi täällä nyt on sata muutakin miestä jotka esiintyy naisena. Ellei peräti puolet koko sivun porukasta...
Neljästä virkkeestä onnistuit kirjoittamaan yhden aivan oikein!
Sofi, vanha transu. Ihan uskottavasti sä vedät mut ylenkatse paljasti.
mutta ei kannata tulla neuvomaan kun kuulun niihin, joiden jutut opet laittoivat virheiksi, mutta joutuivat myöhemmin pyytämään anteeksi, koska olivat korjanneet oikean muka vääräksi. Ei sattunut vain kertoja yksi. Eli mikä kielioppivirhe? Ammattikirjailijalla on ihan oma kieli. Sen lisäksi kielenkäyttö on myös näkymätön lasimuuri eri yhteiskuntaluokkien välillä (niistähän niin tykätään puhua tällä palstalla) ja tässä on nyt sitten joku edustaja, joka ei kuulu johonkin sivistymättämiin working-class porukoihin (sivistyneitäkin working-class edustajia on pilvin pimein) ja se nyt kuvastuu sitten tuossa kielenkäytössä. Ja tömmöiset vuodatukset tuskin ovat jotain aineita tms, joissa jokainen pilkku ja piste korjataan ja laitetaan oikealle paikalleen. Se homma tehdään vähän toisessa kirjoitusvaiheessa. Tämä on vain jotain ajatusten virtaa, jossa kirjoitetaan kaikki, minkä yhtä hyvin voisi puhuen sanoa. Tämä on kuin olisi nykypäivän "laulaja". Eivätkös ne "laulajat" ennen kiertäneet kertomassa laulaen kaikenlaisia juttuja. Tunnistatko jonkun rytmin tämän laulajan teksteistä vai etsitkö vain jotain kielioppivirheitä?
Tossa neljän rivin räpellyksessä? Varmasti ´kielioppivirheet´ voi antaa anteeksi, jos tekstissä on muuten palaset kohdallaan.
"Olen se mies, joka esiinnyn naisena."
Bravo, oikein hyvää ja esimerkillistä kieltä!