Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lainaleva kaveri

Vierailija
05.01.2013 |

Mulla on kaveri, joka on mukava, luotettava ja muuten huipputyyppi, yhtä asiaa lukuunottamatta. Aina lainaamassa mun autoa, tietää tasan tarkkaan millon olen kotona, kun asutaan samassa talossa. Olen tässä miettinyt miten sanoisin asiasta, kun tää alkaa oleen jokapäiväistä. Asutaan sellaisella alueella, missä auto on välttämätön. Miten voisin ottaa asian esille "fiksusti" ilman että kaveri loukkaantuu

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koska lainaaminen alkaa olla jatkuvaa, pitäisi kaverin osallistua myös auton kuluihin.

Sehän olisi kätevää ja ekologista, jos voisitte elää kimppa-autolla (jos sinäkin niin haluat) mutta nythän tilanne ei ole se, vaan kaverisi lokkeilee siivelläsi.

Teitä kumpaakaan tuntematta paha sanoa, mutta olisiko tässä joku sellainen, että kaveri kokeilee rajojaan ja kun sinä olet aina nätisti suostunut, niin hän ajattelee, että asia on ok? Oletko aina antanut auton ilomielin vai oletko rivien välissä nihkeillyt? Oletko ylipäänsä antanut mitään signaalia, että nyt ollaan liian pitkällä? Osa toki ei silti tajua niitä vihjeitä, tai ei tahdo tajuta.

Vierailija
2/2 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että autosta on kuluja ja niiden peittämiseksi käyttökorvaus on 0,45 eur /km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi