Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa koskaan hyvää palautetta 11v ja 9v lapsiltani

Vierailija
05.01.2013 |

En tiedä missä vika, olenko vaan niin epäonnistunut äitinä, eivät rakasta minua tms mutta en koskaan kuule mitään kivaa tai kaunista heidän suistaan eivätkä myöskään koskaan oma-aloitteisesti ole kertoneet rakastavansa minua.

Jos kysytään että ketä rakastavat niin kyllähän silloin äitikin listass aon mutta muuten ei ikinä.

Tähän kun lisätään heidän ajoittainen käytöksensä oikeastaan päivittäin eli kritisoiminen, uhmaaminen, kiukuttelu yms niin esim tällä hetkellä itku tuli, kun menivät juuri protestoinnin kera ulos purkamaan tuota energiaansa, heräsivät klo06 ja en tod jaksa heidän touhujaan sisällä siihen asti kun käyvät klo20-21 yöpuulle.

Joululoman aikana muutenkin ulkoilleet tod vähän, hyvä jos 3x/vkossa parin tunnin ajan, muuten saaneet olla pitkälti mahd rennosti ja ilman "pakotteita", ovat siis pelailleet, leikkineet, ollut herkutteluja, lukeneet paljon varsinkin vanhempi jne.

Mutta minulla on nyt tod paha mieli ja kurja olla, mies on laskettelureissulla ja tulee illalla lasten nukkumaan mentyä joten varmaan lämmitän saunan illalla ja kömmin lauteellekin märisemään, tuntuu vaan etten mistään ikinä mitään "kiitosta" saa, surkea ämmä:´(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkinen olotilani johtuu tietty osin myös muusta eli työasioista, aloitin vakkarityön, lopultakin, viimesyksynä ja ekat 2kk meni oikein hyvin, sen jälk ollut vain ongelmia, johtotaso irtisanoi infoamatta meille muille pienessä yksikössä, erään työntekijän ja sijaisia ei ole pahemmin näkynyt tai jos on näkynyt niin parin tunnin ajan, info ei muutenkaan kulje mistään asioista, säästää pitänyt ihan kaikesta, ruoastakin mitä työpaikalle asiakkaille tilataan ja nyt on vaakalaudalla koko firman tulevaisuus ja ehkä selviää ensivkolla jatkuuko työt ollenkaan, kellään meistä.

ap

Vierailija
2/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhempien velvollisuus ja tehtävä rakastaa ja huolehtia lapsiaan ei lasten velvollisuus rakastaa ja huolehtia vanhemmistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mielestäni vaadi liikoja, jokunen kiva sana edes joskus tai sen rakastamisen kertominen edes 1x ennen aikuisuutta jne.

Tai ettei päivittäin kritisoitaisi, kiukuteltaisi, oltaisi naama sitruunana ja tympeitä/ilkeitä/välinpitämättömän oloisia yms.

ap

Se on vanhempien velvollisuus ja tehtävä rakastaa ja huolehtia lapsiaan ei lasten velvollisuus rakastaa ja huolehtia vanhemmistaan.

Vierailija
4/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidäm samanikäiset sanoo usein "äiti mä rakastan sua", "äiti sä oot niin ihana". Tosin tyttö huomattavasti useammin kuin poika.