Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde, seksi ja halujen kohtaaminen.

Vierailija
05.01.2013 |

Onko pakko antaa jos toinen osapuoli haluaa, vaikka itse ei halua? Pitääkö naisen suostua aina kun mies tahtoo?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko antaa jos toinen osapuoli haluaa, vaikka itse ei halua? Pitääkö naisen suostua aina kun mies tahtoo?

Jos vain fyysisesti pystyy. Naisen pitää antaa miehelle. Miehen pitää antaa naiselle. Tosin penistä ei voi pakottaa, mutta muuten seksiä kyllä. Se kuuluu suhteeseen.

Pitää antaa myös monia asioita mistä ei itse tykkää. Kunnon suihinotto, anaali. Mies antaa taas sulle asioita mistä sinä tykkäät.

Vierailija
2/2 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietty aina tarvi antaa, johan siinä menee maku koko hommasta. Jonkinlainen kompromissi kannattaa koettaa hakea ja välistä antaa vaikkei niin mieli tekiskään. Tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän.

Itse miehenä en muista montaa kertaa kieltäytyneeni seksistä, mutta toki niitäkin on pitkässä suhteessa ollut ku väsyttänyt tai stressiä tms. Arvostan kovasti vaimoani kun muistaa huomioida vaikkei aina yöheräilyjen ja imetyksen väsyttäneenä jaksakaan innostua vonkaamiselle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän