sattuuko kierukan laitto?
Oon menossa 24.pvä hormonikierukan laittoon ja neuvolasta sanoi, että ota särkylääkettä alle, kun se vähän sattuu. Nyt rupes pelottaan!!!
Kommentit (16)
Mulla se kipu oli ehkä 2 sekuntia, mutta sen aikaa niin kova että ähkäisin ääneen vaikka en ole ollenkaan kipuherkkä yleensä.
ilman mitään kipulääkkeitä se mulle laitettiin. Olikohan 3kk päästä viimeisestä synnytyksestäni. Mutta kun niitä synnytyksiä on 4 takana, niin kait siihen kipuun oli jo tottunut. Minua ei kyllä tämä toimenpide satuttanu. Ehkä inhottavalta tuntui ne kun venytettiin paikat sillä levittäjällä.
Sattunut. Oli myös nopeasti ohi ja sen jälkeen alkoi taivas, kun kauheat putousmenkat loppuivat
Saiskohan jotain rauhottavaa alle?:)
laitettiinko teille kuinka pian synnytyksen jälkeen? Mulla Sillon 4kk ja sano että helpompi laittaa mitä vähemmän synnytyksestä.
Olin kyl ottanut varmuuden vuoksi särkkärin, kun juuri noin "peloteltiin".
hirveästi jännitin myös kun olivat sanoneet että reilusti särkylääkettä alle mutta ei ollut ollenkaan paha vaikkei ollut edes helppo laittaa
Saiskohan jotain rauhottavaa alle?:)
laitettiinko teille kuinka pian synnytyksen jälkeen? Mulla Sillon 4kk ja sano että helpompi laittaa mitä vähemmän synnytyksestä.
eikä se silloinkaan mikään pelättävä juttu ollut. Tosiaan semmoinen äkäinen pikku nippaus, ihan kuin joku nopeasti nipistäisi sieltä kohdunsuulta.
mutta tuo kolmas lapsi, jonka saimme siitä huolimatta sattui synnyttäessä...
Ei minullakaan sattunut yhtään, takana tosin neljä synnytystä ja alle otin kaksi 400g Buranaa hoitajan ohjeiden mukaan. Ainoastaan tuntui vähän epämiellyttävältä, kuten gynen tutkimus aina. Sitä paitsi olen ollut niin tyytyväinen hormonikierukkaan, että kyllä pienen kivunkin kestäisi sen takia! Alun tiputtelujen jälkeen (reilun puolen vuoden päästä siis) ei vuotoa ole tullut kuin satunnaisesti muutama tippa.
en edes tiedä millon se oli paikallaan. Sano vaan että sitten ultraus, että on paikallaan
Ei minua sattunut kummallakaan kerralla, tuntuu vain epämiellyttävältä. Älä turhaan pelkää, se on nopeasti ohi.
rentoutuu. ei ole hammaslääkäriä kummempi juttu. kaks kertaa laitettu.
Minä kyllä melkein pyörryin kun kuparikierukkaa laitettiin...
Mutta taaksepäin kallistunut kohtu enkä olevsynnyttänyt alakautta.
Mutta ei sitä nyt kannata sen takia jättää laittamatta.