No entäpä meidän huominen menuu?
Alkupaloiksi viinimarinoituja parmankinkkurullia, muutamaa juustolajia, viinirypäleitä ja itse tehtyjä cheddarleipätikkuja.
Lämmin ruoka rucolahunajatäytteisiä kanan rintafileitä,
valkosipuliset kermaveneperunat, mandariinivihersalaatti ja/tai (eli kumpaakin on tarjolla) härän sisäfilettä sinappipippurimajoneesikuorrutteella.
Jälkiruoaksi on 2 eri tummasta suklaasta, vaniljasta, kermasta ja konjakkitirauksesta tehtyä suklaamoussea ja/tai (eli kumpaakin tarjolla) hedelmäsalaattia vaniljatuorejuustovaahdokkeella.
Kommentit (8)
Juomaksi maitoa ja aikuisille limua.
Jälkkäriksi vanilijajäätelö, ollaanko ainoot " tavalliset" .
Mutta söihän se Uuno Turhapurokin nakkilientä.
ap *heittää ainekset roskiin ja pyöräyttää purkkihernekeiton auki ja kattilaan, lisukkeeksi ruispalttoon nappeja ja vettä*
(joissa ei niissäkään mitään vikaa päinvastoin perinneruoat ja perusruoat myös suosikkejamme mutta välillä kiva vähän " repäistä" ).
sitä paitsi itsenäisyyspäivä on sen verran merkittävä juhla, että silloin voi tarjota juhlavammat ruuat kuin nakit ja ranskalaiset....
Ja kieltämättä eipä ole valittamista siinä että oma rakas vaimo tykkää tehdä ruokaa.
Tuleeko teille vieraita, kun on noin monia ruokalajeja? Mä olen aina laittanut itsenäisyyspäivänä juhlavaa ruokaa, mut huomenna mennään lounasvisiitille. Toivottavasti on jotain tuollaista.
.