Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kauhea kun tapailen kahta miesta, he eivat tieda tietenkaan toisistaan...

Vierailija
04.01.2013 |

Ensimmaista miesta olen tapaillut nyt noin 4kk, ja sanoisin etta olemme ainoastaan fuck buddies. Tama mies on aivan alyttoman hyva sangyssa ja niin jumalattoman komea ja seksikas.. mutta siihen se sitten jaakin. Tavataan myohaan iltaisin viikonloppuisin.

Toisen miehen olen tuntenut vain 5 viikkoa ja han on kiltti, auttavainen ja soittaa useamman kerran paivassa. On kokannut mulle ateriat ja tulee iltaisin vaikka vain halaamaan...

Emme ole (en ole kummankaan miehen kanssa) keskustelleet

mika meidan suhteen laatu on. Miten tuollaista voi kysyakaan?

Nyt tunnen kauheaa syyllisyytta tata kilttia miesta kohtaan mun toisen miehen tapailusta. Mutta en pysty sita lopettamaankaan, se mies on kuin huumetta mulle!

Apua?!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ollut mitään puhettakaan muutenkaan mistään muusta kuin pelkästä tapailusta, etkä ole lupautunut olemaan kenellekään uskollinen,

tossa ei ole mitään väärää.

Sitten vasta kun seurustellaan, on selvää mikä on suhteen laatu.

Tosin, olisi reilua tota kilttiä kohtaan tehdä selväksi tämä. Että hänkin on täysin vapaa omalla tahollaan, etkä katso että hän olisi mitenkään velvollinen olemaan sinulle "uskollinen".

Vierailija
2/20 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyllä se syyllisyys välillä iskee.

mulla on vähän samankaltainen tilanne, mutta kun en ole luvannut kenellekään mitään niin yritän ottaa iisisti tämän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyllä se syyllisyys välillä iskee.

mulla on vähän samankaltainen tilanne, mutta kun en ole luvannut kenellekään mitään niin yritän ottaa iisisti tämän...

Kyllä jos tapailet jotain etkä ole hänelle kertonut tapailevasi muita, niin valehtelet hänelle.

En usko että miehet olisivat kovin mielissään siitä että tapailet muita. Missä kohtaa edes alkaa "seurustelu"? Meillä ainakaan mitään puhetta siitä ollut vaan se vain meni niin

Vierailija
4/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran, kun näet sen aviomiesainesta olevan kaverin niin tokaiset johonkin väliin; "ai niin minä nussin pari kertaa viikossa yhden rentun kanssa, et muuten usko miten hyvältä tuntuu, kun se vetää pari varvia paljaalla".

En usko, että sinulla on tämän jälkeen mitään ongelmaa kahdesta kumppaniehdokkaasta.

Vierailija
5/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista ei taida olla sun elämän mies. Toinen ei ole seurusteluaineista ja toista kohtaan et tunne muuta kuin kaveruutta. Eli pitkällä tähtäimellä olisi hyvä kun et enää tuhlaisi aikaasi kumpaankaan (ja heidän aikaansa)

Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta elämä on lyhyt. Älä roiku suhteessa, jos tiedät että sillä ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
6/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sen kiltin miehen hyväksikäyttö. Tiedän, että annat sen toivoa, että sinulla on syvempiäkin tunteita. Nautit sen huomiosta niin paljon. Naiset on just tuolla tavalla sikoja.

Päästä se etsimän sellainen nainen itselleen joka näkee siinä muutakin kuin kaverin. Sinua ottaisi päähän ihan täysillä, jos joku sinua käyttäisi tuolla tavalla hyväksi.

Vierailija
7/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sen kiltin miehen ihan heti. Hän ansaitsisi jonkun paljon paremman, hänen tuskansa kasvaa joka kerta kun uudelleen tapaatte, ja sitten kun kaikki käy ilmi niin hänen tuskansa on sitä suurempi mitä pidempään suhteenne on kestänyt. Ei tarvii hänelle ihan totuuttakaan kertoa jos et halua, mutta jätä hänet siis heti. Toivoo toinen kiltti mies joka kokenut juuri vastaavaa

Vierailija
8/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huono Trolli.

Vierailija
9/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis, et miettis tommoisia. Ihan sama siis miten jatkat.

Vierailija
10/20 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Jenkeissä ole ihan normaalia tapailla montaa ihmistä samaan aikaan? Nämä Suomen kuviot ovat vähän kummallisia, tapaillaan jotakuta mutta ei olla sovittu mistään seurustelusta, ja silti oletetaan ettei toisella ole muita.

Vierailija
11/20 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kuulla, että molemmat miehet tekee ihan samaa; niilläkin on useampi nainen kierroksessa?

Vierailija
12/20 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynytkin keta muita tapailee, mutta kieltaa tapailevansa ketaan muita...

Ap

Vierailija
13/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilanne yha sama. Seilaan naiden kahden miehen valissa... Jotain tapahtui tuon hyvan nakoisen miehen kanssa ja en puhunut hanelle pariin viikkoon, mutta sitten taas retkahdin!! En voi sille mitaan, han on kuin joku magneetti joka vetaa mua puoleensa, enka voi sanoa ei!! Tiedan sisimmassani JA jarjella ajateltuna, etta olisi parasta lopettaa suhde hanen kanssaan heti... mutta kun se on niin vaikeata. Ajattelen hanta koko ajan!

Toisen miehen kanssa menee hyvin, jutellaan monta kertaa paivassa ja nahdaan ehka kahdesti viikossa. On tosi symppis, mutten tunne kovin paljon muuta kuin kaveruutta hanta kohtaan.

Mita ihmetta teen? Ikina en ole tallaisessa tilanteessa. Melkeinpa toivoisin etta toi "tuhma mies" ottais ja katoais niin ei tarviis mun itse tehda niin. Kaksi viikkoa yritin irtautua hanesta, mutta mies oli niin paattavainen jatkamaan suhdetta, joten tassa sita yha ollaan... Neuvoja?

Ap

Vierailija
14/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet tehnyt niin se häviää kuvioista ja se on sitten siinä koko homma.

JOs se on oikeasti kuitenkin mies niin eihän se tollasta suvaitse.

Miltä muuten sinusta itsestäs tuntuis olla hänen housuissaan?

Aina näissä ennen pitkää totuus tulee esiin. JOs ei muuten niin kyllä joku kertoo tuole kiltille mitä touhuilet.

Ja minun mielestäni kyllä tuleekin saada tietää, eipä ole reilua kenestäkään tehdä aisuria tietämättään.

Vierailija
15/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ollut mitään puhettakaan muutenkaan mistään muusta kuin pelkästä tapailusta, etkä ole lupautunut olemaan kenellekään uskollinen,

tossa ei ole mitään väärää.

Sitten vasta kun seurustellaan, on selvää mikä on suhteen laatu.

Tosin, olisi reilua tota kilttiä kohtaan tehdä selväksi tämä. Että hänkin on täysin vapaa omalla tahollaan, etkä katso että hän olisi mitenkään velvollinen olemaan sinulle "uskollinen".

onko ap sanonut kiltille, etten ole sulle uskollinen?

Onko ap sanonut kiltille, ettei me seurustella?

Siis oikeastiko te uuden kaverin tavatessanne jonkin ajan kuluttua avaatte keslustelun , että joko me seurustellaan??

Minä ainakin seurustelen heti alusta alkaen. Eipä tulisi mieleenkään, etten seurustelisi ilman eri mainintaa!

Vierailija
16/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mika on suhteemme laatu?? Enka itse uskalla edes kysya!

Tuon tuhmemman miehen kanssa alkuun juteltiin etta katsotaan miten meilla menee. Hanella on aika varmasti muitakin panoja, vaikkei mitaan tunnustakaan, mutta olen 99.9% varma siita, ettei ole todellakaan mikaan viaton poika! ;)

Miten te siis otatte puheeksi mika on suhteen laatu?

Ap

Vierailija
17/20 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tossa ole mitään epäselvää. sulla on huono omatunto, koska tiedät että kiltti ihastuksesi murtuisi kuullessaan rietastelustasi. Ihastuminen pyhittää toisen ihmisen, ja siihen ei liity mikään "sovitaan että seurustellaan" -kuvio. Jos se tulee vain halaamaan sua illalla ja menee sitten kotiinsa, se on ihan retkussa.

Sun pitää joko sanoa sille, että hold your horses ja että _et_ halua sen kanssa suhteeseen ainakaan vielä - tai sitten kerrot sille ton kuvion.

fakta on se, että sä olet harmaalla alueella ja menossa tummempaan päin.

Vierailija
18/20 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sitten vain sen menoa.. Tiedan etta pitaisi joko lopettaa toi fuck buddy suhde ja keskittya tahan tai sitten jos jatkan yha nain, niin on riski etta jaan kiinni ja sitten menetan tuon mukavan miehen. Kun vain saisin tuon herkkupala miehen pois systeemistani!! Miten?!

En haluaisi tyytya second best. Mutta toisaalta ei tuosta hyvannakoisesta olis seurustelukumppaniksi ollenkaan..grr!

ap

Vierailija
19/20 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on oikein valinnanvaraa, kun taas meikäläisellä ei juuri mitään vipinää koskaan.

Vierailija
20/20 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippuu nopeesti pois kun tunteet herää kunnolla. Itse en tapaile kun yhtä kerrallaan jos on jo viikkoja tunnettu.