G: Blogiaiheinen arvausketju :)
Kirjoita lause, jonka joku bloggari voisi hyvin kirjoittaa. Muut sitten yrittävät arvata, kuka bloggari on kyseessä. Saa kärjistää bloggarin kirjoitustyyliä :)
Aloitan: Juoksin tänään 40 minuuttia Hypoxi matolla ja nyt on ihan huippu olo!
Kommentit (33)
Eilen tosiaan ystävääni kaupungilla tapasin ja Vuittonin liikkeessäkin piipahdin.
Kirjoita lause, jonka joku bloggari voisi hyvin kirjoittaa. Muut sitten yrittävät arvata, kuka bloggari on kyseessä. Saa kärjistää bloggarin kirjoitustyyliä :)
Aloitan: Juoksin tänään 40 minuuttia Hypoxi matolla ja nyt on ihan huippu olo!
On niin ihanaa hiljentyä koko perhe katsomaan lumihiutaleiden leijailemista taivalta hiljakseen?
Mieskin lomalla nyt 4. viikkoa. Ollaan koko perhe kotoiltu ja minä olen väkränyt "Charlotan", "Liselotin" ja "Ludvigin" kanssa vanerisia paperinukkeja ja niille vaatteita tilasin tarpeet netistä Jenkeistä ja saapuivat tänään postissa, eivät maksaneet kuin 350 €! Suosittelen kokeilemaan. Lapset tykkäsivät ja Äiti nautti, kun lapset leikkivät niin sievästi keskenään. Ihana päivä.
Pus Pus *halit* kaikille Teille Ihanaiset mussukkaiset *love* *Love* *Love*
On niin ihanaa hiljentyä koko perhe katsomaan lumihiutaleiden leijailemista taivalta hiljakseen?
Mieskin lomalla nyt 4. viikkoa. Ollaan koko perhe kotoiltu ja minä olen väkränyt "Charlotan", "Liselotin" ja "Ludvigin" kanssa vanerisia paperinukkeja ja niille vaatteita tilasin tarpeet netistä Jenkeistä ja saapuivat tänään postissa, eivät maksaneet kuin 350 €! Suosittelen kokeilemaan. Lapset tykkäsivät ja Äiti nautti, kun lapset leikkivät niin sievästi keskenään. Ihana päivä.
mun mielestä se on siis niin tylsää mut mä oon kuitenkin siinä tosi hyvä koska mä oon fiksu. Mut onneksi ihana M lentää tänään mun luokse koska sillä on ollu ikävä mua. Mut ai kauheeta mun reidet näyttää tosi kapeilta tässä mun ottamassa kuvassa! Ja hei (omanimi), kuka käski poseeraamaan noin hölmösti siis vitsi mä oon ihan hassu. Näättekste ton mun koiran kun se haluu aina tulla samaan kuvaan mun kanssa?? Ootte ihania, nähdään taas!
Ihan kuin olisi itse kirjoittanut :)
Eilen tosiaan ystävääni kaupungilla tapasin ja Vuittonin liikkeessäkin piipahdin.
lauserakenteet ovat käsittämättömiä ja tönkköjä :)
Ps I love Fashionin Lindahan tuo.
Blondit isorintaiset naiset saavat paljon deittejä. Laitatin 2000-euroa maksavan Greit Lengtsin, joka Miami Beachilla oli suuri kateuden kohde, kuten hemaisevan sisareni kanssa annoimme sylitansseja herrasmiehille. Olen niin masentunut kun ruotsalaiset deittini eivät soita, ovat kaikki niin kateellisia kuitenkin näädät pilaten yksityiselämäni mutta kuitenkin rakastan pikkukoiriani ne tyynylläni aina ovat.
Blondit isorintaiset naiset saavat paljon deittejä. Laitatin 2000-euroa maksavan Greit Lengtsin, joka Miami Beachilla oli suuri kateuden kohde, kuten hemaisevan sisareni kanssa annoimme sylitansseja herrasmiehille. Olen niin masentunut kun ruotsalaiset deittini eivät soita, ovat kaikki niin kateellisia kuitenkin näädät pilaten yksityiselämäni mutta kuitenkin rakastan pikkukoiriani ne tyynylläni aina ovat.
"Tänään on ollut hiukan kiirettä: olen käynyt heti aamusta salilla ja heti sen jälkeen laittamassa kynnet todella hyvässä kittycat hoitolassa jossa työt loihtivat kynsistäni mielettömät! Kävin myös solariumissa saamassa väriä pintaan.
Hiukan treenasin vielä corepallolla illalla, nyt saa tämä mamma kroppansa huippukuntoon!"
"Tänään on ollut hiukan kiirettä: olen käynyt heti aamusta salilla ja heti sen jälkeen laittamassa kynnet todella hyvässä kittycat hoitolassa jossa työt loihtivat kynsistäni mielettömät! Kävin myös solariumissa saamassa väriä pintaan.
Hiukan treenasin vielä corepallolla illalla, nyt saa tämä mamma kroppansa huippukuntoon!"
Joo Martina viljelee tuota "hiukan" sanaa joka blogissaan useaan kertaan. Katsokaapa! Ja aina pelkästä ulkonäöstä ja treenistä jauhamista.
monta laudaduria. Yhten ehkä äitinkielessä.
Oheisesta kollaasista voitte nähdä tämän kauden vaatekaappini kulmakivet. Glitterhame on tosi in ja sitten tämä pilottinahkatakki suoraan Dubaista. Rakkaat, olen niin iloinen, kun viin tarjota teille arvontoja ja blogiyhteistyö kantaa hedelmää. Ensi viikolla kerron teille ihanasta sisustusprojektistani, jossa kirjoitan tietokoneella ruotsinkielisiä lauseita ja laitan ne valokuvakehyksiin. Pikkuvessasta vielä tulossa eri postaus. Kiitos kaikille ihanille lukijoilleni!
Hihii. Statement-kaulakoru! Älä unohda statement-kaulakorua :D
Unohtui myös se, että Dubai on tuttu LOKAATIO!
Tunnustaa, KPE:hän se!
Pus pus Hanit???
veikkaisin että lintuseni se siellä?
Ihanaa, vaihdoin pikaisesti olkkarimme järjestystä. Siirsin korkeat Bestååååmme vastakkaiselle seinälle, keskikorkeat keittiönurkkaukseen ja matalat eteiseen. Tässä samalla näytän mitä ne sisältävät sydän sydän sydän
Kipaisin myös pikaisesti Stockalla ostamassa lisää valokuvakehyksiä ja Zarasta tyttärelleni kauniita harmaita ja valkoisia paitoja. Postista hain Ellokselta tilatun sisustuspaketin sekä Rivera Maisonin kynttilänjalat.
sydän sydän sydän
Xenia?