Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys vauvan unirytmin muuttamisesta!!??Kaipaan pikaisia neuvoja.

Vierailija
05.12.2005 |

Miten voin muuttaa valvovan vauvan unirytmejä, vai voiko niitä yleensä muuttaa? Vauva menee yöunille n1-2 aikaan yöllä, ja herää n.11 aamupäivällä. Onko mitään konsteja millä tätä rytmiä voisi aikaistaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyt jo 2 v poitsulla oli ihan pienenä just tollanen rytmi. Mikä oli tavattoman ärsyttävää sikäli kun isosiskonsa heräsi joka aamu viimeistään klo 7. Ei siihen auttanut muu kuin aika, sitten kun aloitettiin puurot niin saatiin herra nukahtamaan 21 aikaan. Toivottavasti jollain muulla olis sulle hyviä vinkkejä antaa, mä en voi muuta sanoo ku että aika auttaa. Toisilla vauvoilla vaan on luonnostaan tuollainen rytmi, meidän esikoinen taas alkoi nukkumaan viim. klo 22 ihan pienestä asti.

Vierailija
2/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän aikatauluun toistaseksi vielä istuu. Jossain vaiheessa olis kyllä kiva päästä kuukahtamaan itsekin aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva vajaa 5kk

Vierailija
4/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukutin jo syntymästä tyttöni koulurytmiin. Eli 7 ylös aamulla, ja sit nukkumaan,11 aikaan ruoka, ja sit nukkumaan. 14 välipala ja nukku. 17 ruoka ja sit valveilla 20 asti jolloin yöunille. Jos tarvitsi niin 23 aikoihin yömaito. Tämä kannattaisi kaikkien äitien tehdä mahdollisimman pian ettei tule ongelmaa, kun hoitoon vie! Päiväkodeissahan on myös tämä rytmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi