Kuulutko työpaikkasi kauniimpiin naisiin?
Miltä tuntuu ja millä alallla olet? Ja samat kysymykset, jos et kuulu.
Tiedostan sen itse, eikä kummemmalta. En ole millään ulkonäköalalla.
Kommentit (20)
Tosin meillä ei ole mikään kaunotarten rinki siellä muutenkaan. Sovin hyvin massaan, enkä ole ajatellut noita kauneusjuttuja sen kummemmin. Olisin tosi huolissani, jos joku alkaisi järjestellä meitä kauneusjonoon ja arvottamaan sen perusteella. Ehkä hän olisi siinä vaiheessa väärällä alalla.
Olisin tosi huolissani, jos joku alkaisi järjestellä meitä kauneusjonoon ja arvottamaan sen perusteella.
sen huomaa helpomminkin. Enkä ole arvottanut (jos tätäkin luulit).
ap
Olisin tosi huolissani, jos joku alkaisi järjestellä meitä kauneusjonoon ja arvottamaan sen perusteella.
sen huomaa helpomminkin. Enkä ole arvottanut (jos tätäkin luulit). ap
Olen varmaan kaunein, nuoremmissa on myös pari muuta kaunista. Naisvaltainen ei-kauneusala. En pukeudu töissä mitenkään "kauneutta korostavasti" vaan kevyt meikki ja peruskivat vaatteet. En ajattele kauneusasiaa ollenkaan. Jotkut miehet suhtautuu ehkä eri tavalla, mutta en osaa flirttailla tai "käyttää ulkonäköä eduksi".
Häpeän ulkonäköäni. Olen asiakaspalvelussa, mutta onneksi en tee sitä kasvotusten asiakkiden kanssa vaan puhelimitse/sähköpostitse.
Häpeän ulkonäköäni. Olen asiakaspalvelussa, mutta onneksi en tee sitä kasvotusten asiakkiden kanssa vaan puhelimitse/sähköpostitse.
älä häpeä.
ap
En kyllä itse tiedä miksi, olen ihan tavallinen. Mutta jostain syystä esim. pikkujouluissa minulla riittää vientiä vaikka tarjolla olisi vaikka kuinka paljon missin näköisiä parikymppisiä. Tai tarkemmin ajateltuna, ehkä tuo ei johdukaan ulkonäöstä. Vastaan sittenkin että en kuulu.
It-alan firma...Täällä kaljamahaisten ja ponnaritukkaisten koodaripoikien keskellä. En minäkään mikään ruusu ole, mutta ainoa nainen on aina kaunein nainen :D
En kyllä itse tiedä miksi, olen ihan tavallinen. Mutta jostain syystä esim. pikkujouluissa minulla riittää vientiä vaikka tarjolla olisi vaikka kuinka paljon missin näköisiä parikymppisiä. Tai tarkemmin ajateltuna, ehkä tuo ei johdukaan ulkonäöstä. Vastaan sittenkin että en kuulu.
vaan persoonasta ja olemuksesta.
ap
olen naisvaltaisessa työpaikassa ja jos täällä missikisat pidettäisiin, niin en minä todellakaan olisi kärjessä.
Lähimpien työtoverien suhteen täytyy kyllä sanoa, että ole usein se parhaiten pukeutunut ja huolitelluin. Mutta jos ryhdytään arvioimaan kasvonpiirteitä ja otettaisiin bikinikierros, niin en pärjäisi :)
Olen vähintään toiseksi kaunein, jos en peräti kaunein.
Miehisellä alalla olen, meitä on täällä kaksi naista, joten ei ole vaikeaa olla kauneimpien joukossa. Tosin samalla olen tietty myös rumimpien joukossa:D
Eipä tää miltään tunnu, ei täällä tule omaa ulkonäköön mietittyä. Eivät miehetkään mieti, joten miksipä me naisetkaan.
Mutta keskitasolla, ehkä 7-8 ois arvosana :) nuorena olin kauniimpi.
Mutta keskitasolla, ehkä 7-8 ois arvosana :) nuorena olin kauniimpi.
100% varmuudella kuulun Oon nimittäin ainoa nainen koko paikassa;)
Olen nimittäin ainoa nainen työpaikassani. :) Ja vielä naimisissa yhden työkaverin kanssa ja muutenkin ollaan " lähes yhtä suurta perhettä"...
ainakin kauneimmasta päästä. Toimistotyö, jossa suunnilleen 70 työntekijästä 95% naisia. Olen 25-vuotias ja minulla on alalleni korkeakoulutus ja paljon työkokemusta, mutta silti tässäkin työpaikassa jouduin jonkun aikaa "todistelemaan" osaamistani. Olen siis tottunut pitämään melko matalaa profiilia ja olemaan kaikille korostetun ystävällinen, mutta silti pääsy sisään työyhteisöön on ollut vaikeaa.
Oon nimittäin ainoa nainen koko paikassa;)